• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Strategy to Customer Loyalty: Building CSR & Service Quality » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Strategy to Customer Loyalty: Building CSR & Service Quality

ISBN-13: 9783659887345 / Angielski / Miękka / 2016 / 172 str.

Ammar Ahmed; Muhammad Shaukat Malik
Strategy to Customer Loyalty: Building CSR & Service Quality Ahmed, Ammar; Malik, Muhammad Shaukat 9783659887345 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Strategy to Customer Loyalty: Building CSR & Service Quality

ISBN-13: 9783659887345 / Angielski / Miękka / 2016 / 172 str.

Ammar Ahmed; Muhammad Shaukat Malik
cena 321,60
(netto: 306,29 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 320,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

In today's business climate the only way to grow is to offer your customers more value than your competitors do. CSR activities and Service Quality work as a strategy and helps in accomplishing targeted goals. The aim of this book is to identify the impact of service quality and corporate social responsibility (CSR) into the customer satisfaction (mediator) and how much its affect on the customer loyalty. This book develops and integrates the above variables and empirically analyzed the conceptual framework which positively predicts that customer satisfaction partially mediates the relationship between Service Quality, CSR activities and Customer Loyalty.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659887345
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
172
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Ammar Ahmed,M.Com MS BAStudying PhD Management Sciences at Northern University Malaysia. Work as Sales Manager/Business Educationist/Research Scholar, Pakistan.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia