wyszukanych pozycji: 3
Książę. Biografia Tadeusza Boya-Żeleńskiego
ISBN: 9788308084953 / Polski / twarda / 2024 / 624 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Historia mężczyzny, który wyprzedzał swoje czasy. Fascynująca podróż po różnych epokach.Co właściwie wiemy o Tadeuszu Boyu-Żeleńskim? I dlaczego powinniśmy wiedzieć więcej?Tadeusz Boy-Żeleński, jedna z najważniejszych postaci Młodej Polski i dwudziestolecia międzywojennego. Wpływowy krytyk teatralny i zaciekły polemista. Kampanie publicystyczne o prawa kobiet (stworzył hasło: Piekło kobiet), świadome macierzyństwo, rozdział Kościoła od państwa przysporzyły mu wrogów na wielu stronach sceny politycznej.Pisarz uwielbiany przez rzesze czytelników, dla...
Historia mężczyzny, który wyprzedzał swoje czasy. Fascynująca podróż po różnych epokach.Co właściwie wiemy o Tadeuszu Boyu-Żeleńskim? I d...
|
|
85,41 zł |
Panny z "Wesela"
ISBN: 9788308083956 / Polski / twarda / 2024 / 664 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Autorka biografii Wyspiańskiego powraca z nową opowieścią! Wesele w wersji herstory! Opowieść o Annie, Jadwidze i Marii MikołajczykównachW chałupie Jacentego Mikołajczyka krytej strzechą, pod gruszą, na przyzbie, wśród ludowych wierzeń o południcach i diabłach na rozstaju, w świecie, w którym najpopularniejszymi lekarstwami były znak krzyża i wódka, dorastały trzy panny Mikołajczykówny uwiecznione w Weselu Wyspiańskiego. Anna została żoną malarza i polityka Włodzimierza Tetmajera, Jadwiga - Panna Młoda z Wesela - wyszła za Lucjana Rydla, a Maria była...
Autorka biografii Wyspiańskiego powraca z nową opowieścią! Wesele w wersji herstory! Opowieść o Annie, Jadwidze i Marii MikołajczykównachW cha...
|
|
66,40 zł |
Medialno-społeczny obraz Covid-19
ISBN: 9788365741783 / Polski / miękka / 190 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 1-3 dni roboczych. W Medialno-społecznym obrazie COVID-19: solidarność czy polaryzacja koncertujemy się na czasie pandemii. Wywołane przez epidemię stres, niepewność i destabilizacja nałożyły się na świat polityki, biznesu, mediów, religii czy w końcu edukacji. Z upływem czasu okazało się, że „nowa normalność” stała się towarzyszem pandemicznej rzeczywistości.
Jak więc w tym pełnym sprzeczności, trudnym czasie zachowały się środki przekazu, same doświadczone pandemiczną rzeczywistością? Jaką postawę przyjęli bohaterowie przekazów medialnych, a jaką bliższe i dalsze... W Medialno-społecznym obrazie COVID-19: solidarność czy polaryzacja koncertujemy się na czasie pandemii. Wywołane przez epidemię stres, niepewno...
|
|
55,46 zł |