• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Business Success Through Service Excellence » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Business Success Through Service Excellence

ISBN-13: 9781138160095 / Angielski / Twarda / 2017 / 216 str.

Moira Clark; Susan Baker
Business Success Through Service Excellence Moira Clark Susan Baker 9781138160095 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Business Success Through Service Excellence

ISBN-13: 9781138160095 / Angielski / Twarda / 2017 / 216 str.

Moira Clark; Susan Baker
cena 708,73 zł
(netto: 674,98 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The text is aimed at CEOs and all executive management, however the scope of the material will engage the entire organization. The authors identify the key ingredients of service excellence and show how leading companies have achieved success. Each chapter begins with a review of the key components of service excellence followed by two mini exemplar case studies that highlight how those companies have achieved success in that particular area. An introductory chapter proposes a framework based on the Unisys model that shows how companies can become customer centric, and a final chapter takes an integrative approach and features a case study from the overall winners of the Awards to highlight how this company has achieved success.

An additional feature of the book is the service excellence questionnaire. Purchasers of the book are able to go online to complete the questionnaire and submit it to establish their competitive benchmark against other companies in both the same sector and across different sectors. A web site accompanies the book where updates on the category winners are featured to ensure that current information is always available.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Economics - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138160095
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
216
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Foreword; Acknowledgements; Managing service excellence; Customer intelligence; Operational effectiveness; Engaging people; Leadership and values; Organizational agility; Service excellence best practice; Appendix 1 – Service excellence awards – self-assessment.

Moira Clark, Susan Bakepson

Clark, Moira Clark is a Lecturer in Marketing at Cranfield Scho... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia