• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Service Quality Evaluation in Indian Service Industries : Basics, Concepts and Measuring Tools » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Service Quality Evaluation in Indian Service Industries : Basics, Concepts and Measuring Tools

ISBN-13: 9783639179729 / Angielski / Miękka / 2009 / 220 str.

Mohammed Sadique Khan
Service Quality Evaluation in Indian Service Industries : Basics, Concepts and Measuring Tools Khan, Mohammed Sadique 9783639179729 VDM Verlag Dr. Müller - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Service Quality Evaluation in Indian Service Industries : Basics, Concepts and Measuring Tools

ISBN-13: 9783639179729 / Angielski / Miękka / 2009 / 220 str.

Mohammed Sadique Khan
cena 219,69
(netto: 209,23 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 219,69
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Quality is a major competing weapon in manufacturing and service industries to gain market share in order to sustain in business.Therefore, organizations throughout the world dealing with products or services are contemplating to implement Total Quality Management (TQM) principles for enhancing system effectiveness. Exhaustive investigation on implementation aspects of TQM indicates that adequate emphasis has not been made in the area of TQM implementation and measurement of service quality. To this end, a general methodology has been proposed in this book for assessment of quality in service sector. The methodology has been applied in two contrasting service setting such as Education and Banking. A common minimum quality items suitable for all stakeholders has been found out using a measuring instrument known as EduQUAL in education sector. This book demonstrates the empirical findings for measurement of service quality in Technical Education System and Internet banking in Indian context. However, the methodology can be useful for the professionals and researchers to extend it to various other service sectors in different counties.

Kategorie:
Technologie
Kategorie BISAC:
Computers > General
Wydawca:
VDM Verlag Dr. Müller
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639179729
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
220
Wymiary:
0x22x0
Oprawa:
Miękka

Dr. M.S.Khan is Professor and Head of the Department of Mechanical Engineering, SIET, Dhenkanal, under Biju Patnaik University of Technology, Orissa, India. His areas of interest include Service Quality Management, Soft Computing Methods & Quality Engineering. He has 35 research papers and has supervised Ph.D theses in these areas.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia