• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Knowledge Communities in Teacher Education: Sustaining Collaborative Work » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Knowledge Communities in Teacher Education: Sustaining Collaborative Work

ISBN-13: 9783030546724 / Angielski / Miękka / 2021 / 280 str.

Cheryl J. Craig; Gayle A. Curtis; Michaelann Kelley
Knowledge Communities in Teacher Education: Sustaining Collaborative Work Cheryl J. Craig Gayle A. Curtis Michaelann Kelley 9783030546724 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Knowledge Communities in Teacher Education: Sustaining Collaborative Work

ISBN-13: 9783030546724 / Angielski / Miękka / 2021 / 280 str.

Cheryl J. Craig; Gayle A. Curtis; Michaelann Kelley
cena 524,53
(netto: 499,55 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 501,19
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Professional Development
Education > Curricula
Education > Teacher Training & Certification
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783030546724
Rok wydania:
2021
Ilość stron:
280
Waga:
0.33 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 1.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

1. Introducing the Portfolio Group (1998-present)

2. The Story before the Story: The Pathway to Knowledge Communities and the Portfolio Group
3. Evidencing School Reform through School Portfolios (1998-2002)
4. Becoming and Sustaining Critical Friends (1998-present)
5. Becoming Teacher Researchers (2004-2009)
6. Becoming Narrative Inquirers (2003-2013)
7. Traveling Journals as Inquiry and Professional Development (2004-2006)
8. Engaging in Self-study Research (2011-present)
9. Negotiating Career Pathway Challenges (1998-present)
10. Relationships, Cross-Pollination, and Extended Collaborations (2002-present)
11. The Portfolio Group's Legacy

Cheryl J. Craig is Professor and the Houston Endowment Endowed Chair of Urban Education in the Department of Teaching, Learning, and Culture at Texas A&M University, USA.

Gayle A. Curtis has worked primarily in the Greater Houston Area, USA in urban schools serving mostly students of color with low-socioeconomic backgrounds. 

Michaelann Kelley is Assistant Professor at Mount St. Joseph University, USA, and former Director of Visual Arts and teacher in Aldine Independent School District, USA.  

P. Tim Martindell teaches high school English language arts at The Village School and undergraduate/graduate literacy courses at the University of Houston-Downtown, USA. 

M. Michael Pérez is a middle school science teacher in the Houston Independent School District, USA, who has taught at two different urban schools for 25 years.

This book traces the origins and activities of the longest-standing collaborative teacher group in education, the Portfolio Group. Each chapter documents, historically and conceptually, the main intellectual moments in the evolution of the idea of knowledge communities. Authors illuminate the expansive work, research, and the leading/learning influence that the Portfolio Group has had in the local education community as well as on the international education landscape. In doing so, they illustrate the journey of a school-based, cross-institutional knowledge community and provide the proverbial light at the end of the tunnel for so many novice and newly formed groups seeking sustainability. The book demonstrates through the shared experiences of five teachers/teacher educators the ways in which varied collaborations aimed at professional development lead to teacher growth in practice, leadership, and career.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia