• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Selected Essays on Corporate Reputation and Social Media: Collection of Empirical Evidence » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Selected Essays on Corporate Reputation and Social Media: Collection of Empirical Evidence

ISBN-13: 9783658088361 / Angielski / Miękka / 2015 / 185 str.

Markus Kick
Selected Essays on Corporate Reputation and Social Media: Collection of Empirical Evidence Kick, Markus 9783658088361 Springer Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Selected Essays on Corporate Reputation and Social Media: Collection of Empirical Evidence

ISBN-13: 9783658088361 / Angielski / Miękka / 2015 / 185 str.

Markus Kick
cena 200,77
(netto: 191,21 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

​In four empirical studies, this cumulative work provides valuable insights for marketing executives of statutory health insurance funds and social media responsible. Paper I and II provide evidence about the importance and interplay of price and corporate reputation on the market of statutory health insurance. The second part changes perspective to corporate communication issues in the social media environment. By introducing the "social media brand value chain" paper III conducts a literature review of state of the art social media research. By means of a field experiment on Facebook, paper IV shows that brands do not necessarily have to communicate via their brand fan pages in a highly interactive and vivid way to positively influence attitudinal measures among their fan base.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Economics - General
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Springer Gabler
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783658088361
Rok wydania:
2015
Wydanie:
2015
Ilość stron:
185
Waga:
2.65 kg
Wymiary:
21.0 x 14.8
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

​The Effect of Corporate Reputation on Health Insurance Choices in a Public-Policy-Shaped Environment of Premium Equality.- The Effects of Additional Contributions on Statutory Health Insurance Choices in Germany.- Social Media Effects along the Value Chain – A Narrative Review.- Corporate Brand Posts on Facebook – The Role of Interactivity, Vividness, and Involvement.

Dr. Markus Kick received his degree at the Institute for Market-based Management under supervision of Prof. Dr. Manfred Schwaiger at LMU Munich.

In four empirical studies, this cumulative work provides valuable insights for marketing executives of statutory health insurance funds and social media responsible. Paper I and II provide evidence about the importance and interplay of price and corporate reputation on the market of statutory health insurance. The second part changes perspective to corporate communication issues in the social media environment. By introducing the “social media brand value chain” paper III conducts a literature review of state of the art social media research. By means of a field experiment on Facebook, paper IV shows that brands do not necessarily have to communicate via their brand fan pages in a highly interactive and vivid way to positively influence attitudinal measures among their fan base.

Contents

  • The Effect of Corporate Reputation on Health Insurance Choices in a Public-Policy-Shaped Environment of Premium Equality
  • The Effects of Additional Contributions on Statutory Health Insurance Choices in Germany
  • Social Media Effects along the Value Chain – A Narrative Review
  • Corporate Brand Posts on Facebook – The Role of Interactivity, Vividness, and Involvement

Target Groups

  • Researchers & students of general- & health management, marketing, and social media
  • Professionals of marketing, web agencies, and statutory health insurance funds

The Author

Dr. Markus Kick received his degree at the Institute for Market-based Management under supervision of Prof. Dr. Manfred Schwaiger at LMU Munich.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia