wyszukanych pozycji: 2
![]() |
Teaching English as a Foreign Language
ISBN: 9788301144982 / Angielski / Miękka / 2007 / 292 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Podręcznik wykorzystuje najnowsze osiągnięcia językoznawstwa, psychologii uczenia się, dydaktyki i teorii komunikacji. Przedstawia problemy dydaktyki z punktu widzenia przyswajania języka. Kładzie nacisk na aktywną rolę ucznia w procesie dydaktycznym poprzez wybór odpowiedniej strategii uczenia się. Szczególnie podkreśla wagę procesów stałych i powtarzalnych w przyswajaniu języka obcego. Krótko omawia tradycje i obecny stan dydaktyki języków obcych w Polsce i na świecie. Każdy rozdział zawiera podsumowanie, wykaz lektur uzupełniających, pytania, zadania i ćwiczenia,...
Podręcznik wykorzystuje najnowsze osiągnięcia językoznawstwa, psychologii uczenia się, dydaktyki i teorii komunikacji. Przedstawia problemy dydak...
|
cena:
83,98 |
![]() |
In Search of Processes of Language Use in Foreign Language Didactics
ISBN: 9783631657904 / Angielski / Twarda / 2014 / 370 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) The author addresses key questions of foreign language teaching: How does foreign language learning take place? What is the mechanism of foreign language use and learning? What are the sources of our understanding of these processes? What significance does our understanding have for foreign language teaching? The main argument is that, in order to deal with the complexity of language learning and meet the current demands for foreign language competency, we must employ the framework of an empirical, relatively autonomous discipline of Foreign Language Didactics, constituted as a -normal-...
The author addresses key questions of foreign language teaching: How does foreign language learning take place? What is the mechanism of foreign langu...
|
cena:
443,10 |