• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Injustiça em Preços : O impacto da emoção negativa na lealdade do consumidor a uma marca » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Injustiça em Preços : O impacto da emoção negativa na lealdade do consumidor a uma marca

ISBN-13: 9786202044042 / Portugalski / Miękka / 2017 / 292 str.

Marcelo Silva Ângelo Ferreira
Injustiça em Preços : O impacto da emoção negativa na lealdade do consumidor a uma marca Silva Ângelo Ferreira, Marcelo 9786202044042 Novas Edicioes Academicas - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Injustiça em Preços : O impacto da emoção negativa na lealdade do consumidor a uma marca

ISBN-13: 9786202044042 / Portugalski / Miękka / 2017 / 292 str.

Marcelo Silva Ângelo Ferreira
cena 268,56
(netto: 255,77 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 268,56
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

A busca da lealdade à marca tem na precificação a ferramenta estratégica de marketing de mais forte impacto na gestão e rentabilidade organizacional, por interferir na emoção do consumidor, gerando satisfação ou insatisfação. A precificação é, pois, uma operação que gera um grande impacto na gestão e rentabilidade de uma empresa e, consequentemente, na emoção do consumidor, destacando-se, portanto, no plano do relacionamento com os clientes, por se valer de diversas variáveis de marketing que contribuem para a sua satisfação. Assim, o preço de um produto pode gerar emoções negativas - sentimento de injustiça e raiva. A escolha da "raiva" como fator adverso à lealdade, deveu-se à sua influência de levar o cliente a optar por outra empresa, marca e/ou produto, ante a frustração de suas expectativas de preço. Como evidenciado, a raiva gerada na injustiça em preço impacta negativamente a sua expectativa de qualidade, valor percebido e satisfação, tolhendo futuras compras e obstando sua lealdade atitudinal ou comportamental. Neste sentido, baseado no modelo desenvolvido, formulou-se novos conceitos de Lealdade, Satisfação e (In)justiça em Preços.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Science > General
Wydawca:
Novas Edicioes Academicas
Język:
Portugalski
ISBN-13:
9786202044042
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
292
Wymiary:
15x22x0
Oprawa:
Miękka

Marcelo Silva Ângelo Ferreira,Doutor em Administração - Universidade FUMEC;Mestre em Administração - Faculdade de Estudos Administrativos de Minas Gerais-FEAD; MBA em AdministraçãoFinanceira, Mercado de Capitais - IBMEC; Especialização em PolíticasEstratégicas Nacionais - UEMG/ADESG e em Administração Financeira - Fundação Dom Cabral-FDC.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia