• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Nachhaltiges Marketing in deutschen Bio-Supermärken: Eine empirische Untersuchung » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Nachhaltiges Marketing in deutschen Bio-Supermärken: Eine empirische Untersuchung

ISBN-13: 9783656334439 / Niemiecki / Miękka / 2012 / 92 str.

Marcel Kohler
Nachhaltiges Marketing in deutschen Bio-Supermärken: Eine empirische Untersuchung Köhler, Marcel 9783656334439 Grin Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Nachhaltiges Marketing in deutschen Bio-Supermärken: Eine empirische Untersuchung

ISBN-13: 9783656334439 / Niemiecki / Miękka / 2012 / 92 str.

Marcel Kohler
cena 272,37 zł
(netto: 259,40 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 252,42 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Bachelorarbeit aus dem Jahr 2012 im Fachbereich BWL - Marketing, Unternehmenskommunikation, CRM, Marktforschung, Social Media, Note: 1,3, Hochschule fur Technik und Wirtschaft Berlin, Sprache: Deutsch, Abstract: Ausfuhrlicher Theorieteil zum nachhaltigen Marketing, aktuelle Statistiken zum nachhaltigen Konsum und eine komplexe Studie zur Nachhaltigkeit der 10 groten Bio-Supermarkte in Dtl. mit Hilfe von 15 Indikatoren. Gesamtumfang der Arbeit ca. 80 Seiten. 1 Einleitung 1.1 Ausgangslage und Zielsetzung 1.2 Vorgehensweise 2 Nachhaltigkeit 2.1 Historische Entwicklung des Begriffs 2.2 Die drei Dimensionen der Nachhaltigkeit 3 Nachhaltiges Marketing 3.1 Definition des nachhaltigen Marketing-Managements 3.2 Elemente und Aufgaben des nachhaltigen Marketing-Managements 3.3 Ziele des nachhaltigen Marketing 3.3.1 Zielbereiche 3.3.2 Zielbeziehungen 3.4 Strategien des nachhaltigen Marketing 3.4.1 Wissenschaftliche Strategien fur nachhaltiges Marketing 3.4.2 Marktteilnehmerbezogene nachhaltige Marketing Strategien 3.4.3 Betrachtung nach der Strategieausrichtung im nachhaltigen Marketing 3.5 Instrumente des nachhaltigen Marketing 4 Nachhaltiger Konsum 4.1 Nachhaltiger Konsum 4.2 Determinanten nachhaltiger Konsumstile 4.3 Einstellung der Verbraucher zum nachhaltigen Konsum 4.4 Einstellung der Verbraucher zu Bio-Lebensmitteln 4.5 Nachhaltiger Konsum in der Zukunft 4.6 Anforderungen an die Bio-Supermarkte 5 Messbarkeit von Nachhaltigkeit 5.1 Nachhaltigkeitsindikatoren 5.2 Labels fur Nachhaltigkeit 5.3 Was bedeutet Nachhaltigkeit fur die Konsumenten 5.4 Leistungsindikatoren fur einen Vergleich der Bio-Supermarkte 5.4.1 Okonomische Leistungsindikatoren 5.4.2 Okologische Leistungsindikatoren 5.4.3 Soziale Leistungsindikatoren 6 Der Markt der Bio-Supermarkte in Deutschland 6.1 Marktanalyse 6.2 Vorgehensweise zur Datenerhebung 6.3 Ergebnisse der Datenerhebung 6.3.1 Ergebnisse der Datenerhebung fur Cluster I 6.3.2 Ergebnisse der Datenerhebung fur

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
Grin Verlag
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783656334439
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
92
Waga:
0.13 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.56
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia