wyszukanych pozycji: 3
![]() |
Indian Popular Cinema : Industry, Ideology and Consciousness
ISBN: 9781572735019 / Miękka / 2003 / 226 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
131,65 zł |
![]() |
Indian Popular Cinema: Industry, Ideology and Consciousness
ISBN: 9781572735002 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) This work is an exploration of the massala film. To understand the interrelationship between the industrial and the ideological, the political economy of the film industry in India is examined and combined with a cultural analysis of popular cinema.
This work is an exploration of the massala film. To understand the interrelationship between the industrial and the ideological, the political economy...
|
cena:
214,62 zł |
![]() |
Citizenship and Participation in the Information Age
ISBN: 9781551930350 / Angielski / Miękka / 2002 / 448 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
160,97 zł |