• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

La Actividad Turistica y Su Proceso Comercial » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

La Actividad Turistica y Su Proceso Comercial

ISBN-13: 9783846573297 / Hiszpański / Miękka / 2014 / 112 str.

Reyes Vargas Maria Victoria;Machado Esther Lidia;Ortega Ocana a Fernando
La Actividad Turistica y Su Proceso Comercial Reyes Vargas Maria Victoria Machado Esther Lidia Ortega Ocana a Fernando 9783846573297 Editorial Academica Espanola - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

La Actividad Turistica y Su Proceso Comercial

ISBN-13: 9783846573297 / Hiszpański / Miękka / 2014 / 112 str.

Reyes Vargas Maria Victoria;Machado Esther Lidia;Ortega Ocana a Fernando
cena 223,72
(netto: 213,07 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 223,72
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

El Turismo constituye un sector importante para la economia mundial. El auge que este ha alcanzado, en funcion del potencial de recursos naturales y las caracteristicas socioculturales de cada una de las regiones, lo han convertido en una esfera fundamental en la economia, tanto por el volumen de ingresos que genera, como por su efecto dinamizador sobre otras actividades sociales y economicas. No obstante, los impactos positivos del turismo desde el punto de vista economico, no deben sobrevalorarse, sino estudiarse e incluso analizar las limitantes que surgen en el propio proceso para lograr elevar sus resultados. Las nuevas tendencias de la sociedad contemporanea tienen repercusion directa en el mundo empresarial y la adaptacion de estas a las mismas permitira su supervivencia o no, es por ello que el marketing se ha impuesto como filosofia de trabajo en el mundo de los negocios, evolucionando de acuerdo al comportamiento de la sociedad, pasando de dirigir y controlar al cliente, a conectar y colabora con el."

El Turismo constituye un sector importante para la economía mundial. El auge que este ha alcanzado, en función del potencial de recursos naturales y las características socioculturales de cada una de las regiones, lo han convertido en una esfera fundamental en la economía, tanto por el volumen de ingresos que genera, como por su efecto dinamizador sobre otras actividades sociales y económicas. No obstante, los impactos positivos del turismo desde el punto de vista económico, no deben sobrevalorarse, sino estudiarse e incluso analizar las limitantes que surgen en el propio proceso para lograr elevar sus resultados. Las nuevas tendencias de la sociedad contemporánea tienen repercusión directa en el mundo empresarial y la adaptación de estas a las mismas permitirá su supervivencia o no, es por ello que el marketing se ha impuesto como filosofía de trabajo en el mundo de los negocios, evolucionando de acuerdo al comportamiento de la sociedad, pasando de dirigir y controlar al cliente, a conectar y colabora con él.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Editorial Academica Espanola
Język:
Hiszpański
ISBN-13:
9783846573297
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
112
Waga:
0.18 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.69
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia