• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social Media between High-School Graduates and Higher Education Institutions » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social Media between High-School Graduates and Higher Education Institutions

ISBN-13: 9783656912941 / Angielski / Miękka / 2015 / 92 str.

Lukas Riedner
Social Media between High-School Graduates and Higher Education Institutions Lukas Riedner 9783656912941 Grin Verlag Gmbh - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social Media between High-School Graduates and Higher Education Institutions

ISBN-13: 9783656912941 / Angielski / Miękka / 2015 / 92 str.

Lukas Riedner
cena 267,00
(netto: 254,29 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 252,42
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Bachelor Thesis from the year 2015 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: 1.0, Campus02 University of Applied Sciences Graz (Marketing), course: International Marketing, language: English, abstract: Die vorliegende Arbeit beschaftigt sich mit dem Thema soziale Medien zwischen Maturanten und Hochschulen. Das Ziel dieser Arbeit war es zu analysieren, welche Bedeutung soziale Medien bei Maturanten als Informationsquelle fur das zukunftige Studium besitzen. Die Arbeit gliedert sich in einen theoretischen und praktischen Teil. Der theoretische Teil behandelt zwei Themen - soziale Medien und Hochschulmarketing, welche in das Hochschulmarketing in sozialen Medien konvergieren. Durch Web 2.0 Anwendungen ist es moglich, Dialoge anstatt Monologe im Internet zu fuhren. In verschiedenen sozialen Netzwerken konnen Inhalte erstellt, konsumiert und daran teilgenommen werden. Auch Unternehmen konnen diese sozialen Netzwerke nutzen, um Marketingziele zu erreichen. Hochschulen betreiben seit Jahren Marketing, um ein Bewusstsein und einen positiven Ruf am Markt bei den Zielgruppen zu etablieren. Eine dieser Zielgruppen sind potentielle Studenten, welche durch traditionelle Kommunikationsinstrumente wie Messen, Tag der offenen Turen oder Informationsmaterialien gewonnen werden konnen. Der letzte Theorieteil behandelt das Thema, ob soziale Medien fur Hochschulen geeignet sind. Hochschulen profitieren von sozialen Netzwerken, da aktuelle Informationen potentiellen Studierenden bereitgestellt werden. Jedoch werden soziale Netzwerke nicht von Maturanten als mogliche Informationsquelle uber das zukunftige Studium bewusst verwendet. Oftmals prasentieren Seiten in sozialen Medien den gleichen Inhalt wie von statischen Webseiten, was jedoch nicht das Ziel von sozialen Netzwerken ist. Derzeit konnen soziale Netzwerke als Marketinginstrument im Anfangsstadium bei der Ansprache von potentiellen Studierenden betrachtet werden. Der praktis

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
Grin Verlag Gmbh
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783656912941
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
92
Waga:
0.13 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.56
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia