wyszukanych pozycji: 6
![]() |
Fidelidade da Marca Influenciando as Compras do Consumidor
ISBN: 9786200859402 / Portugalski / Miękka / 2020 / 64 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
cena:
136,31 zł |
![]() |
Markentreue beeinflusst das Kaufverhalten der Verbraucher
ISBN: 9786200859310 / Niemiecki / Miękka / 2020 / 68 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
cena:
136,31 zł |
![]() |
La fidélité à la marque influence les achats des consommateurs
ISBN: 9786200859341 / Francuski / Miękka / 2020 / 64 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
cena:
136,31 zł |
![]() |
Lojalnośc marki wplywająca na zachowania zakupowe konsumentów
ISBN: 9786200859396 / Polski / Miękka / 2020 / 64 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
cena:
136,31 zł |
![]() |
La lealtad a la marca influye en las compras del consumidor
ISBN: 9786200859334 / Hiszpański / Miękka / 2020 / 68 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
cena:
136,31 zł |
![]() |
La fedeltà al marchio influenza gli acquisti dei consumatori
ISBN: 9786200859358 / Włoski / Miękka / 2020 / 64 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
cena:
136,31 zł |