wyszukanych pozycji: 32
![]() |
Principy i praktika buhgalterskogo ucheta
ISBN: 9786206280989 / Rosyjski / Miękka / 80 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
124,51 |
![]() |
Sistema uprawlencheskogo kontrolq
ISBN: 9786208069865 / Rosyjski / Miękka / 60 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
160,21 |
![]() |
Management control system
ISBN: 9786202199971 / Angielski / Miękka / 2017 / 68 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
160,21 |
![]() |
AUDIT I KORPORATIVNOE UPRAVLENIE
ISBN: 9786205109618 / Rosyjski / Miękka / 72 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
88,36 |
![]() |
WIRTSCHAFTSPRÜFUNG UND UNTERNEHMENSFÜHRUNG
ISBN: 9786205109564 / Miękka / 72 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) Dieses Buch enthält die grundlegenden Prinzipien der Wirtschaftsprüfung und die Anwendung der Corporate Governance im heutigen Bereich der Unternehmen. Dieses Buch ist in fünf Kapitel unterteilt, wobei jedes Kapitel die Grundidee und die Terminologie im Zusammenhang mit Prüfungskonzepten und Corporate Governance behandelt. Das Buch gibt einen grundlegenden Überblick über die verschiedenen Corporate-Governance-Ausschüsse, die in Indien zur besseren Umsetzung der Corporate Governance in der heutigen Gesellschaft eingerichtet wurden.
Dieses Buch enthält die grundlegenden Prinzipien der Wirtschaftsprüfung und die Anwendung der Corporate Governance im heutigen Bereich der Unternehm...
|
cena:
195,91 |
![]() |
Syst?me de contr?le de gestion
ISBN: 9786208069827 / Francuski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
160,21 |
![]() |
A comparative study of financial performance of PGVCL & UGVCL
ISBN: 9786137423073 / Angielski / Miękka / 116 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) This book contains the most important research work done by the author for two similar unit of power distribution companies. This contain several concept of hypothesis testing for the research scholars who are pursuing their research studies and this book has been prepared for academicians for gathering important information regarding research work. The book contains 5 chapters regarding the different contain unit of power unit.
This book contains the most important research work done by the author for two similar unit of power distribution companies. This contain several conc...
|
cena:
222,68 |
![]() |
Business law & contract act
ISBN: 9786135853728 / Angielski / Miękka / 2018 / 60 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
160,21 |
![]() |
Management-Kontrollsystem
ISBN: 9786208069810 / Niemiecki Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
160,21 |
![]() |
Sistema de controlo de gest?o
ISBN: 9786208069858 / Portugalski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
160,21 |
![]() |
AUDITORIA E GOVERNAÇÃO EMPRESARIAL
ISBN: 9786205109601 / Portugalski / Miękka / 68 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
195,91 |
![]() |
Financial Management & Investment Decision
ISBN: 9783659970238 / Angielski / Miękka / 2017 / 72 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
160,21 |
![]() |
AUDITING & CORPORATE GOVERNANCE
ISBN: 9786204986777 / Angielski / Miękka / 56 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) This book contain basic fundamental of auditing principles and how to use corporate governance in the present field of corporate. This book divided in to five chapters and each chapter related to basic idea and terminology related to auditing concepts and corporate governance. The book gives basic idea of various corporate governance committee framed in India for the better implementation of Corporate governance in the present corporate. The books gives basic idea of verification , vouching and internal check system used in the corporate field.
This book contain basic fundamental of auditing principles and how to use corporate governance in the present field of corporate. This book divided in...
|
cena:
195,91 |
![]() |
Sistema di controllo di gestione
ISBN: 9786208069841 / Włoski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
160,21 |
![]() |
AUDIT ET GOUVERNANCE D'ENTREPRISE
ISBN: 9786205109588 / Francuski / Miękka / 68 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) Ce livre contient les principes fondamentaux de l'audit et la façon d'utiliser la gouvernance d'entreprise dans le domaine actuel de l'entreprise. Ce livre est divisé en cinq chapitres et chaque chapitre est lié aux idées de base et à la terminologie relative aux concepts d'audit et de gouvernance d'entreprise. Le livre donne une idée de base de divers comités de gouvernance d'entreprise encadré en Inde pour la meilleure mise en oeuvre de la gouvernance d'entreprise dans le présent de l'entreprise. les livres donne une idée de base de la vérification, vouching et système de...
Ce livre contient les principes fondamentaux de l'audit et la façon d'utiliser la gouvernance d'entreprise dans le domaine actuel de l'entreprise. Ce...
|
cena:
195,91 |
![]() |
REVISIONE CONTABILE E GOVERNO SOCIETARIO
ISBN: 9786205109595 / Włoski / Miękka / 68 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
195,91 |
![]() |
Gestão avançada do marketing
ISBN: 9786206273479 / Portugalski / Miękka / 92 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
195,91 |
![]() |
ADVANCE MARKETING MANAGEMENT
ISBN: 9786206184751 / Angielski / Miękka / 76 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) This book provides a basic ideas related to fundamental concepts of Marketing Management. The entire book divided in to four units which provides advance level of Principles of Marketing. In this book author covers the concept of Marketing Research Practices, Managing Advertising, International Marketing and New Marketing Realities. In this book various Marketing Research Designs, Sampling, Data collection and Questionnaire included by the author for the better understanding for the reader. In this book various Advertising, Ad copy, Media Scheduling and Advertising budgeting included by the...
This book provides a basic ideas related to fundamental concepts of Marketing Management. The entire book divided in to four units which provides adva...
|
cena:
195,91 |
![]() |
Fortgeschrittenes Marketing-Management
ISBN: 9786206273431 / Niemiecki / Miękka / 92 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) Dieses Buch vermittelt grundlegende Ideen zu den grundlegenden Konzepten des Marketingmanagements. Das gesamte Buch ist in vier Abschnitte unterteilt, die ein fortgeschrittenes Niveau der Marketingprinzipien bieten. In diesem Buch deckt der Autor das Konzept der Marketing-Forschungspraktiken, des Werbemanagements, des internationalen Marketings und der neuen Marketingrealitäten ab. In diesem Buch werden verschiedene Marketing Research Designs, Sampling, Datenerhebung und Fragebögen zum besseren Verständnis für den Leser behandelt. In diesem Buch werden verschiedene Werbung, Werbetexte,...
Dieses Buch vermittelt grundlegende Ideen zu den grundlegenden Konzepten des Marketingmanagements. Das gesamte Buch ist in vier Abschnitte unterteilt,...
|
cena:
195,91 |
![]() |
Gestione avanzata del marketing
ISBN: 9786206273462 / Włoski / Miękka / 88 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
195,91 |