• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Management of Service Quality in Indian Banks » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Management of Service Quality in Indian Banks

ISBN-13: 9783659751394 / Angielski / Miękka / 2018 / 220 str.

Kalpana Panigrahi; Bidhu Bhusan Mishra
Management of Service Quality in Indian Banks Panigrahi, Kalpana; Mishra, Bidhu Bhusan 9783659751394 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Management of Service Quality in Indian Banks

ISBN-13: 9783659751394 / Angielski / Miękka / 2018 / 220 str.

Kalpana Panigrahi; Bidhu Bhusan Mishra
cena 344,78
(netto: 328,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 344,78
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In 21st century banks are facing increased competition due to globalization, technological advancement and consumer awareness about their rights. Service quality, customer satisfaction and delight are now the major challenges gripping the banking sector in India. Now a days bank can no longer survive with the traditional approaches. As banking operations are becoming increasingly customer dedicated, service quality management in banks is the need of hour. There are very few literature exists on how to manage service quality in banks of rural India. This book therefore provides better understanding of the quality gaps between customers' expectation and perception, managing service quality which will help in designing a better marketing strategy to retain existing customers and attracting new customers. This analysis will help to understand the banking behaviour of the customers of rural and urban banks of India. Thus this book will be of immense use to the bankers, students and research scholars of commerce, management, banking and insurance.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Production & Operations Management
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659751394
Rok wydania:
2018
Ilość stron:
220
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Panigrahi, Kalpana
Dr. Kalpana Paniagrahi is working as an Asst. Professor in Dept. of Business Administration in North Orissa University, Odisha, INDIA. She had obtained her MBA, LL.B. and Ph.D. from North Orissa University. She is having around 10 Years of Experience in Teaching & Research in the area of Management.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia