• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Entertainment Computing: Technologies and Application » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Entertainment Computing: Technologies and Application

ISBN-13: 9781402073601 / Angielski / Twarda / 2003 / 536 str.

Ryohei Nakatsu;Junichi Hoshino
Entertainment Computing: Technologies and Application Ryohei Nakatsu, Junichi Hoshino 9781402073601 Springer-Verlag New York Inc. - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Entertainment Computing: Technologies and Application

ISBN-13: 9781402073601 / Angielski / Twarda / 2003 / 536 str.

Ryohei Nakatsu;Junichi Hoshino
cena 403,47 zł
(netto: 384,26 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This volume is the Proceedings of the First International Workshop on Entertainment Computing (IWEC 2002). Entertainment has been taking very important parts in our life by refreshing us and activating our creativity. Recently by the advancement of computers and networks new types of entertainment have been emerging such as video games, entertainment robots, and network games. As these new games have a strong power to change our lives, it is good time for people who work in this area to discuss various aspects of entertainment and to promote entertainment related researches. Based on these considerations, we have organized a first workshop on entertainment computing. This workshop brings together researchers, developers, and practitioners working in the area of entertainment computing. It covers wide range of entertainment computing such as theoretical issues, hardware/software issues, systems, human interfaces, and applications. The particular areas covered by the workshop are: 1. Computers & Games Computer game algorithms, modeling of players, web technologies for networked games, human interface technologies for game applications. 2. Home/Arcade Games and Interactive Movies Video game computer technologies, motion capture technologies, real-time computer graphics technologies, interactive movie systems, story generation for games/movies, human factors of video games.

Kategorie:
Informatyka, Bazy danych
Kategorie BISAC:
Computers > Artificial Intelligence - General
Computers > Interactive & Multimedia
Computers > User Interfaces
Wydawca:
Springer-Verlag New York Inc.
Seria wydawnicza:
IFIP Advances in Information and Communication Technology
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781402073601
Rok wydania:
2003
Dostępne języki:
Angielski
Wydanie:
2003
Numer serii:
000296962
Ilość stron:
536
Waga:
2.10 kg
Wymiary:
23.523.5 x 15.5
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

Preface. Proceedings Editors. Supporting Organizations. Committees. 1. Invited Talks. Under The Influence: Using Natural Language In Interactive Storytelling; M. Cavazza, F. Charles, S.J. Mead. Interactivity And Non-Linearity: What Do They Really Mean? D. Marinelli. 2. Computers and Games. Multi-Goal Path-Finding For Autonomous Agents In Virtual Worlds; P. Codognet. Multiplayer Game Cheating Prevention With Pipelined Lockstep Protocol; Ho Lee, E. Kozlowski, S. Lenker, S. Jamin. Complex Games And Palm Computers; P. Spronck, J. van den Herik. Facilitating Learning In A Real Time Strategy Computer Game; P. Sweetser, S. Dennis. A Toolkit For Developing Programs Of Card Game Played On The Internet; M. Koide, Jingde Cheng. A Metric For Entertainment Of Boardgames: Its Implication For Evolution Of Chess Variants; H. Iida, N. Takeshita, J. Yoshimura. Threat Stacks To Guide Pruning And Search Extensions In Shogi; R. Grimbergen. The Evolution Of Strong Othello Programs; M. Buro. 3. Home/Arcade Games and Interactive Movies. Digital Storytelling With Dinah: Dynamic, Interactive, Narrative Authoring Heuristic; D. Ventura, D. Brogan. Real-Time Character Animation Using Puppet Metaphor; Y. Okada. Fly Through View Video Generation Of Soccer Scene; N. Inamoto, H. Saito. Prototyping Mobile Game Applications; J. Sanneblad, L. Erik-Holmquist. A Method For Real-Time Rendering Of Water Droplets Taking Into Account Interactive Depth Of Field Effects; T. Sato, Y. Dobashi, T. Yamamoto. Kirifuki: Inhaling And Exhaling Interaction With Visual Objects; S. Iga, F. Higuchi. Virtual Horseback Archery-Kibakiba Mushamusha; M. Imura, J. Kozuka, K. Minami, Y. Tabata, T. Shizui, K. Chihara. Creating Ubiquitous Interactive Games Using Everywhere Display Projectors; C. Pinhanez. Face Analysis And Synthesis For Interactive Entertainment; S. Iwasawa, T. Yotsukura, S. Morishima. Human Body Tracking For Digital Actors; A. Nakano, J. Hoshino. Computer Vision Based Recognition Of Interactions Between Human And Objects; M. Kobana, J. Ohya. Real-Time Manipulation Of Motion-Capture Data With Pattern Generator; S. Kuriyama, Y. Irino, T. Kaneko. 4. Entertainment Robots and Physical Systems. Development Of Autonomous Blimp Robot With Intelligent Control; K. Motoyama, H. Kawamura, M. Yamamoto, A. Ohuchi. Lego Mindstorms Cheerleading Robots; N. Matsunami, K. Tanaka-Ishii, I. Frank, H. Matsubara. Electronically Enhanced Board Games By Integrating Physical And Virtual Spaces; F. Kusunoki, M. Sugimoto, H. Hashizume. A Distributed Control System And Scripting Language For 'Interactivity' In Live Performance; E. Mendelowitz, J. Burke. Recognition Of Human Hand Gesture From A Monocular Image Sequence For Human-Machine Communication System; S. Odo, K. Hoshino. 5. Music Informatics. Development Of Midi Encoder 'Auto-F' For Creating Midi Controllable General Audio Contents; T. Modegi. 'Improvisession-II' - A Performing/Composing System For Improvisational Sessions With Networks; Y. Nagashima. An Accommodating Piano Which Augments Intention Of Inexperienced Players; A. Yatsui, H. Katayose. Two-Step Input Method For Supporting Construction Of Midi Sequence Data; C. Oshima, Y. Miyagawa, K. Nishimoto, T. Shirosaki. A Melody Retrieval System On Parallelized Computers; T. Sonoda,T. Ikenaga, K. Shimizu, Y. Muraoka. Sound Compass™ - A Fast Query-By-Humming System Using Multi-Dimensional Feature Vectors; H.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia