• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

The Esports Market and Esports Sponsoring » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

The Esports Market and Esports Sponsoring

ISBN-13: 9783828838918 / Angielski / Miękka / 2017 / 184 str.

Julian H. A. Ströh
The Esports Market and Esports Sponsoring Stroh, Julian Heinz Anton 9783828838918 Tectum-Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

The Esports Market and Esports Sponsoring

ISBN-13: 9783828838918 / Angielski / Miękka / 2017 / 184 str.

Julian H. A. Ströh
cena 194,68
(netto: 185,41 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 193,99
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

In the last decades, the market for digital games has grown to nearly $100 billion. During this growth, a special gaming segment and community formed surrounding the direct competitive aspect of games: eSports. The core of eSports is similar to traditional types of sport. Players train to become better, clubs are established, tournaments are organized and fans enjoy watching their game being played on the highest level of performance. With viewers and prize money in the millions, eSports have grown into an economically significant media sport ecosystem and a marketing landscape that started to attract non-endemic companies as advertisers and sponsors. This book analyzes the components of the eSports ecosystem as well as their interactions with each other. Furthermore, the attitude of eSports fans towards engagements of non-endemic companies is researched by using a real life case study of ESL and Wüstenrot.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Tectum-Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783828838918
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
184
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Table of Content
List of Abbreviations
Lists of Images and Tables
1 Introduction
1.1 Problem Statement
1.2 Disambiguation
2 The eSports Market
2.1 Historical Development
2.2 ESports Disciplines
2.2.1 Hardware Systems
2.2.2 Genres and Games
2.3 Key Components of the eSports Ecosystem
2.3.1 Consumers: The eSports Fans
2.3.2 Players
2.3.3 Teams: eSports Clubs
2.3.4 Leagues and Tournaments
2.3.5 Events
2.3.6 Media Channels
2.3.7 Publishers
2.3.8 Brands
2.3.9 Associations
2.4 Risk Factors
2.4.1 Corruption
2.4.2 Virtual Violence
2.5 Sponsoring in Western eSports
2.5.1 Sponsoring Properties and Activities
2.5.2 Sponsor Composition
2.5.3 The Attractiveness of the Target Group
2.6 Consolidation and Future Outlook
2.6.1 Overall Market Size and Growth
2.6.2 Magic Triangle of Sports and the Flow of Money
2.6.3 New Technologies
2.6.4 Legal and Political Aspects and the Relation to Trad. Sports
3 Empirical Research on 3rd and 4th Degree Sponsoring
3.1 Previous Research on eSports
3.2 Research Problem Definition and Objectives
3.3 The Case Study
3.4 Theoretical Model, Research Design and Methods
3.5 Data Collection
3.5.1 Field Study
3.5.2 Online Survey
3.6 Data Analysis
3.6.1 Socio-Demographics
3.6.2 Verification of the Required Conditions
3.6.3 Attitude towards Sports Sponsoring
3.6.4 Awareness at Event
3.6.5 Attitude and Perception
3.6.6 Image Transfer Potential
3.6.7 Created Brand Connection with eSports
3.6.8 International Results
3.7 Summarization and Implications
3.8 Limitations and Future Research
4 Conclusion
Bibliography
Appendixes

Living in a household with up-to-date computer equipment, Julian Ströh grew up with a strong fascination for digital games and fell in love with Warcraft III and eSports as a teenager. To work in a business environment he feels passionate about, he uses his natural enthusiasm for and knowledge about games to pursue his professional marketing career in the gaming industry.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia