• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Market Entry Strategies of European Operators in Underserved Markets » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Market Entry Strategies of European Operators in Underserved Markets

ISBN-13: 9783843352079 / Angielski / Miękka / 2010 / 100 str.

Juan Vazquez Ruiz
Market Entry Strategies of European Operators in Underserved Markets Juan Vazquez Ruiz 9783843352079 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Market Entry Strategies of European Operators in Underserved Markets

ISBN-13: 9783843352079 / Angielski / Miękka / 2010 / 100 str.

Juan Vazquez Ruiz
cena 219,69
(netto: 209,23 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 219,69
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The following paper presents a comprehensive framework for the study and assessment of the economic potential of wireless markets in developing countries. The framework is sequential and recursive, staggered in three stages. The first stage is a macro analysis at the level of the company's international business model. Its outcome will consist on the assessment of the positive or negative fit of the country's wireless market within the context of the company's strategy. The second part of the framework consists on a detailed scrutiny of the country's telecommunications regulatory conditions, as well as other considerations of nation wide purview. The third and final stage of the model will be devoted to a careful study of the market conditions at the local level -the competitive structure of the market, the service mix, the estimation of demand and all other matters involving direct contact with clients will be the focus of this last part of the model. Lastly, the model will be put into practice when analyzing the expansion of the company Telenor into the Indian wireless market."

The following paper presents a comprehensive framework for the study and assessment of the economic potential of wireless markets in developing countries. The framework is sequential and recursive, staggered in three stages. The first stage is a macro analysis at the level of the companys international business model. Its outcome will consist on the assessment of the positive or negative fit of the countrys wireless market within the context of the companys strategy. The second part of the framework consists on a detailed scrutiny of the countrys telecommunications regulatory conditions, as well as other considerations of nation‐wide purview. The third and final stage of the model will be devoted to a careful study of the market conditions at the local level -the competitive structure of the market, the service mix, the estimation of demand and all other matters involving direct contact with clients will be the focus of this last part of the model. Lastly, the model will be put into practice when analyzing the expansion of the company Telenor into the Indian wireless market.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783843352079
Rok wydania:
2010
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
100
Waga:
0.16 kg
Wymiary:
22.922.9 x 15.222.9 x 15.2 x 0
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Born in Madrid on April 18, 1984 Juan studied Telecommunications Engineering in the Universidad Politecnica de Madrid and an MSc. in Management at HEC Paris



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia