• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Marketing y Moda » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Marketing y Moda

ISBN-13: 9783659079252 / Hiszpański / Miękka / 2013 / 360 str.

Alvaro Gomez Vieites;José Luis Calvo;Carlos Otero Barros
Marketing y Moda Álvaro Gómez Vieites, José Luis Calvo, Carlos Otero Barros 9783659079252 Editorial Academica Espanola - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Marketing y Moda

ISBN-13: 9783659079252 / Hiszpański / Miękka / 2013 / 360 str.

Alvaro Gomez Vieites;José Luis Calvo;Carlos Otero Barros
cena 380,65 zł
(netto: 362,52 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 380,65 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Los productos de moda son bienes aspiracionales, que no son necesarios para satisfacer necesidades básicas de los individuos y que se demandan por factores sociales y emocionales. Y la moda va indisolublemente ligada a las marcas. Este libro se centra en el estudio del Marketing de Moda, analizando el comportamiento específico de los consumidores de este sector. Para ello se analiza la importancia que las marcas tienen en la toma de decisiones de esos consumidores, profundizando en los aspectos emocionales y aspiracionales a ellas asociado. Así mismo, el libro dedica buena parte de su contenido al desarrollo de las políticas específicas del Marketing-Mix dentro del sector de la moda: Política, Precio, Distribución y Promoción/Comunicación. Teniendo en cuenta además que en el mundo actual es imposible hablar de futuro para ninguna empresa si no está bien posicionada en Internet y las redes sociales, el libro se completa con un estudio en los últimos dos capítulos de los aspectos clave para el desarrollo de una tienda on-line y para la presencia activa en las redes sociales más populares desde la perspectiva de una empresa del sector de la moda.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Production & Operations Management
Wydawca:
Editorial Academica Espanola
Język:
Hiszpański
ISBN-13:
9783659079252
Rok wydania:
2013
Dostępne języki:
Hiszpański
Ilość stron:
360
Waga:
0.53 kg
Wymiary:
22.922.9 x 15.222.9 x 15.2 x 2
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Doctor en Economía, Licenciado en Administración y Dirección de Empresas, Ingeniero de Telecomunicación e Ingeniero en Informática de Gestión.José Luis Calvo González: Doctor en Economía y Licenciado en Ciencias Económicas y Empresariales. Profesor Titular en la UNED.Carlos Otero Barros: Licenciado en Ciencias Físicas y MBA. Consultor y profesor



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia