• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Efficacy Beliefs and the Middle School Reader » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Efficacy Beliefs and the Middle School Reader

ISBN-13: 9783836484701 / Angielski / Miękka / 2009 / 92 str.

Jordan Barkley
Efficacy Beliefs and the Middle School Reader Jordan Barkley 9783836484701 VDM Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Efficacy Beliefs and the Middle School Reader

ISBN-13: 9783836484701 / Angielski / Miękka / 2009 / 92 str.

Jordan Barkley
cena 219,18
(netto: 208,74 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 218,66
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

The purpose of this study was to investigate the relations between teacher and student efficacy beliefs and outcome expectancies as they pertained to four reading comprehension strategies and classroom practices. Specifically, the study investigated whether relations existed between sixth, seventh, and eighth grade learners' and their teachers' efficacy beliefs and outcome expectancies and whether student perceived efficacy beliefs were predictors of reading comprehension achievement as measured by a reading comprehension subtest score on a state standardized test. Significant similarities were noted between teacher and student efficacy beliefs concerning cooperative learning. Further results indicated that when grades six, seven, and eight were combined, student efficacy beliefs about prior knowledge, self monitoring, and graphic organizers were found to positively correlate with reading comprehension achievement.

The purpose of this study was to investigate therelations between teacher and student efficacybeliefs and outcome expectancies as they pertained tofour reading comprehension strategies and classroompractices. Specifically, the study investigatedwhether relations existed between sixth, seventh, andeighth grade learners and their teachers efficacybeliefs and outcome expectancies and whether studentperceived efficacy beliefs were predictors of readingcomprehension achievement as measured by a readingcomprehension subtest score on a state standardizedtest. Significant similarities were noted between teacherand student efficacy beliefs concerning cooperativelearning. Further results indicated that when gradessix, seven, and eight were combined, student efficacybeliefs about prior knowledge, self monitoring, andgraphic organizers were found to positively correlatewith reading comprehension achievement.

Kategorie:
Podręczniki
Kategorie BISAC:
Education > Schools - Levels - Secondary
Wydawca:
VDM Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783836484701
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
92
Waga:
0.14 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.56
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Dr. Jordan M. Barkley is a graduate of Auburn University, Auburn,
Alabama. His doctoral degree was in Reading Education with an
emphasis in efficacy beliefs and the student reader. Currently,
he teaches and serves as the Interim Department Head for the
Department of Secondary Education at Jacksonville State
University in Jacksonville, Alabama.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia