• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customer-Driven Manufacturing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customer-Driven Manufacturing

ISBN-13: 9789401065221 / Angielski / Miękka / 2011 / 480 str.

Johan C. Wortmann; D. R. Muntslag; P. J. M. Timmermans
Customer-Driven Manufacturing Wortmann, Johan C. 9789401065221 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customer-Driven Manufacturing

ISBN-13: 9789401065221 / Angielski / Miękka / 2011 / 480 str.

Johan C. Wortmann; D. R. Muntslag; P. J. M. Timmermans
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Customer-driven manufacturing is the key concept for the factory of the future. The markets for consumer goods are nowadays marked by an increase in variety, while at the same time showing steadily decreasing product life-cycles. In addition, tailoring the product to the customer's needs is becoming increasingly important in quality improvement. These trends are resulting in production in small batches, driven by customer orders. Customer-driven Manufacturing adopts a design-oriented approach, splitting the realisation of customer-driven manufacturing into three main steps. Firstly, you must understand the primary process of your business. The second step is to analyse and re-design the management and control of the organisation. Finally, the organisation's information system must be analysed and redesigned.

Kategorie:
Technologie
Kategorie BISAC:
Technology & Engineering > Manufacturing
Education > General
Technology & Engineering > Industrial Engineering
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9789401065221
Rok wydania:
2011
Wydanie:
1997
Ilość stron:
480
Waga:
0.73 kg
Wymiary:
23.5 x 15.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Introduction. Part A: Background A design-oriented approach. Customer driven manufacturing in a macro-economic perspective. Why customer driven manufacturing. Describing production situations. A typology of customer driven manufacturing. Overview of the book. Part B: Cases Introduction to the cases. Engineer-to-order in product oriented manufacturing. Assemble-to-order in product-oriented manufacturing. Make-to-order in work-flow-oriented manufacturing. Engineer to order in resource-oriented manufacturing. Part C: Workflow and resources Introduction to part C. Engineering in customer driven manufacturing. Production in CDM. Product modelling and other functions. Human resource management in customer-driven manufacturing. Part D: Organisation and decision making Organisation and decision making in customer driven manufacturing. Production control in workflow-oriented make-to-order firms. Production control in product-oriented assemble-to-order manufacturing. Production control in engineer-to-order firms. Management of tendering and engineering. Production activity control. Customer and supplier relations. Part E: Information technology Introduction to part E: information technology. Generic product modelling and information technology. Standard software packages for business information systems in customer driven manufacturing. Document management in customer driven management. IT-support of customer-driven engineering management. Production unit control. Part F: Models of the FOF workbench Introduction to the FOF workbench. An intelligent storage and retrieval for design choices and performance indicators. A simulation model for human resource management in customer driven manafacturing. Group design. Departmental coordination model. Interdepartmental cooordination. XBE in design of customer driven manufacturing systems.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia