• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Brand Platform in the Professional Sport Industry: Sustaining Growth Through Innovation » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Brand Platform in the Professional Sport Industry: Sustaining Growth Through Innovation

ISBN-13: 9783319903521 / Angielski / Twarda / 2018 / 104 str.

Jingxuan Zheng; Daniel S. Mason
Brand Platform in the Professional Sport Industry: Sustaining Growth Through Innovation Zheng, Jingxuan 9783319903521 Palgrave Pivot - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Brand Platform in the Professional Sport Industry: Sustaining Growth Through Innovation

ISBN-13: 9783319903521 / Angielski / Twarda / 2018 / 104 str.

Jingxuan Zheng; Daniel S. Mason
cena 221,90
(netto: 211,33 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 212,02
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Production & Operations Management
Business & Economics > Economics - General
Wydawca:
Palgrave Pivot
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783319903521
Rok wydania:
2018
Wydanie:
2018
Ilość stron:
104
Waga:
1.57 kg
Wymiary:
21.0 x 14.8
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Chapter 1: Sport, Information, and the Attention Economy

Chapter 2:The Evolution of Professional Sports as a Multi-sided Market

Chapter 3: Building a Brand Platform Ecosystem for the Future Development of the Professional Sports Industry

Chapter 4: Creating a Combined Multi-sided Market and Brand Platform Ecosystem

Jingxuan Zheng is a PhD student in the Faculty of Kinesiology, Sport, and Recreation at the University of Alberta. His research interests focus on the interrelationships between and among professional sports entities, the media, and other stakeholders.

Daniel S. Mason is a professor in the Faculty of  Kinesiology, Sport, and Recreation at the University of Alberta. His research examines sports leagues and their stakeholders, including franchises, cities, and the media. 

This book examines how the emergence of new media brings brought challenges to the North American sport industry, discussing challenges in terms of a shift from an information economy to an attention economy perspective. Historically, the arrival of new forms of media, including radio and television, were not universally supported by sports leagues, wary of existing industry relationships with stakeholders, and new media have made the multi-sided market model of professional sports leagues – which has focused on protection and exploitation of league content – inefficient, and calls for a new model to integrate new media into the market. By integrating platform theory with the Service Dominant Logic (SDL) of marketing we describe how the multi-sided market of professional sports is evolving into a platform ecosystem, and the role of its most important customers – the fans – will also evolve from end users, to value co-creators, complementors and innovators. 

This book will create a new way of understanding the evolution of professional sports leagues and future growth of the industry, and lay the foundation for new research within the academic realm of sport management and sports marketing.

Mason, Daniel S. Daniel S. Mason is Associate Professor, Internatio... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia