• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Anticipated Emotions Matter » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Anticipated Emotions Matter

ISBN-13: 9783639098549 / Angielski / Miękka / 2008 / 52 str.

Jeremy J. Sierra; Michael R. Hyman
Anticipated Emotions Matter Jeremy J. Sierra Michael R. Hyman 9783639098549 VDM Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Anticipated Emotions Matter

ISBN-13: 9783639098549 / Angielski / Miękka / 2008 / 52 str.

Jeremy J. Sierra; Michael R. Hyman
cena 219,18
(netto: 208,74 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 218,66
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

In gaming contexts with uncertain outcomes, the majority of bettors understand that positive returns on their wagers, over time, are beyond reach. Because well-established marketing and economic theory generally assumes that consumers seek a net positive return from marketplace transactions, the value associated with gamblers' repeated wagers must not be captured solely by the probabilities and values associated with betting outcomes. We theorize that imagined outcomes, provoked by anticipated emotions, entail the completive value not recognized by traditional expected utility calculations. To explore this possibility, we develop and test a dual- process model that links select cognitive factors- luck-oriented locus of control and personal expertise-and emotive factors-anticipated regret and anticipated elation-to willingness to incur uncertainty-in the form of betting on long shots. Our empirical results validate this precursory model, and thus a dual-process theory, in a horse- race betting context.

In gaming contexts with uncertain outcomes, the majority of bettors understand that positive returns on their wagers, over time, are beyond reach. Because well-established marketing and economic theory generally assumes that consumers seek a net positive return from marketplace transactions, the value associated with gamblers repeated wagers must not be captured solely by the probabilities and values associated with betting outcomes. We theorize that imagined outcomes, provoked by anticipated emotions, entail the completive value not recognized by traditional expected utility calculations. To explore this possibility, we develop and test a dual- process model that links select cognitive factors- luck-oriented locus of control and personal expertise-and emotive factors-anticipated regret and anticipated elation-to willingness to incur uncertainty-in the form of betting on long shots. Our empirical results validate this precursory model, and thus a dual-process theory, in a horse- race betting context.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Psychology > General
Wydawca:
VDM Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639098549
Rok wydania:
2008
Ilość stron:
52
Waga:
0.08 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.28
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Jeremy J. Sierra, Ph.D.: Studied Marketing at New Mexico State
University. Assistant Professor of Marketing at Texas State
University - San Marcos.

Michael R. Hyman, Ph.D.: Studied Marketing at Purdue University.
Professor of Marketing at New Mexico State University, Las
Cruces.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia