• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Unpacking Creativity: The Power of Figurative Communication in Advertising » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Unpacking Creativity: The Power of Figurative Communication in Advertising

ISBN-13: 9781108473538 / Angielski / Twarda / 2021 / 322 str.

Paula Pérez Sobrino;Jeannette Littlemore (University of Birmingham);Samantha Ford (University of Birmingham)
Unpacking Creativity: The Power of Figurative Communication in Advertising Paula Pérez Sobrino, Jeannette Littlemore (University of Birmingham), Samantha Ford (University of Birmingham) 9781108473538 Cambridge University Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Unpacking Creativity: The Power of Figurative Communication in Advertising

ISBN-13: 9781108473538 / Angielski / Twarda / 2021 / 322 str.

Paula Pérez Sobrino;Jeannette Littlemore (University of Birmingham);Samantha Ford (University of Birmingham)
cena 485,91
(netto: 462,77 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 411,95
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Figurative communication (the use of metaphor, metonymy, hyperbole and irony) provides economy of expression, clarity, persuasiveness, politeness, evaluation, and communication of emotions. However, it also increases the potential for misunderstanding in situations when people lack shared background knowledge. This book combines theoretical frameworks with empirical studies that measure the effectiveness of different approaches to the use of figurative language in advertisements, to show how to maximise the benefits of creative metaphor and metonymy in global advertising. It highlights how subtle differences in colour, layout, and combinations of different kinds of figurative language affect the reception and appreciation of creative advertising, shedding new light on the nature of figurative communication itself. With a balance between theory, experiments and practical case studies, this book is accessible for academics in linguistics and communication studies, as well as advertising and marketing professionals.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Linguistics - General
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
Cambridge University Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781108473538
Rok wydania:
2021
Dostępne języki:
Angielski
Ilość stron:
322
Waga:
0.63 kg
Wymiary:
23.423.4 x 15.623.4 x 15.6 x 2
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

'This book provides an effective analysis of visual and language metaphors and their interaction, informed by astute application of cognitive science to a range of examples from advertising. Students and researchers in communication, linguistics, and cognitive linguistics as well as advertising researchers and practitioners will find the book interesting and informative. It is well-written and readable, and would be an excellent text for an advanced course in advertising, communication, or cognitive linguistics.' Professor L. David Ritchie, Department of Communication, Portland State University

Introduction; Part I. Theoretical Perspectives: 1. The temple of heaven is not China; 2. Is it a bird or is it a chameleon?; 3. Welcome to the black supermarket; 4. I thought they were hairy breasts!; Part II. Empirical Studies: 5. Spiderman or devil horns?; 6. If it's red it must be sport; 7. Curry is yellow in Japan but orange in the US; 8. So real it's scary; 9. Cross-cultural and gender-based variation in the emotional impact and appreciation of marketing videos; 10. Having fun with his custard factory?; 11. What do we now know about the creative use of figurative communication in advertising?



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia