wyszukanych pozycji: 7
Mobile Platforms, Design, and Apps for Social Commerce
ISBN: 9781522524694 / Angielski / Twarda / 2017 / 440 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. Provides an overview of the current state of personal digital technologies and experiences. Highlighting fascinating topics such as M-learning applications, social networks, mHealth applications and mobile MOOCs, this publication is designed for all academics, students, professionals, and researchers interested in discovering more about how mobile technologies can aid human interaction.
Provides an overview of the current state of personal digital technologies and experiences. Highlighting fascinating topics such as M-learning applica...
|
|
cena:
1240,02 zł |
Consumer Behaviour: Understanding Consumers in a Digital Landscape
ISBN: 9781398618640 / Angielski / Inna / 25-03-2025 Książka dostępna od: 25-03-2025 |
|
Planowany termin premiery książki: 25-03-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
862,08 zł |
Advanced Web Applications and Progressing E-Learning 2.0 Technologies in Higher Education
ISBN: 9781522585978 / Angielski / Miękka / 2019 / 296 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
778,62 zł |
Consumer Behaviour: Understanding Consumers in a Digital Landscape
ISBN: 9781398618619 / Angielski / Inna / 25-03-2025 Książka dostępna od: 25-03-2025 |
|
Planowany termin premiery książki: 25-03-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
264,02 zł |
Advanced Web Applications and Progressing E-Learning 2.0 Technologies in Higher Education
ISBN: 9781522574354 / Angielski / Twarda / 2019 / 275 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
1009,32 zł |
E-Learning 2.0 Technologies and Web Applications in Higher Education
ISBN: 9781466648760 / Angielski / Twarda / 2013 / 415 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. Compiles the latest empirical research findings in the area of e- learning and knowledge management technologies assessment.
Compiles the latest empirical research findings in the area of e- learning and knowledge management technologies assessment.
|
|
cena:
1009,32 zł |
Handbook of Research on User Experience in Web 2.0 Technologies and Its Impact on Universities and Businesses
ISBN: 9781799837565 / Angielski / Twarda / 2020 / 456 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
1874,45 zł |