• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Brand management. Measuring the brand equity of Decathlon in Portugal » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Brand management. Measuring the brand equity of Decathlon in Portugal

ISBN-13: 9783668420489 / Angielski / Miękka / 2017 / 44 str.

Benyi Heider; Ivana Cizmar; Daniela Martins
Brand management. Measuring the brand equity of Decathlon in Portugal Benyi Heider Ivana Cizmar Daniela Martins 9783668420489 Grin Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Brand management. Measuring the brand equity of Decathlon in Portugal

ISBN-13: 9783668420489 / Angielski / Miękka / 2017 / 44 str.

Benyi Heider; Ivana Cizmar; Daniela Martins
cena 177,60
(netto: 169,14 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 177,11
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Seminar paper from the year 2016 in the subject Business economics - Business Management, Corporate Governance, grade: 1.5, Catolica Lisbon School of Business & Economics, language: English, abstract: This report should analyse the current brand perceptions of Portuguese consumers about the brand Decathlon, find strengths and weaknesses in the current positioning and give recommendations for Decathlon on how to improve their current situation in the market by building a stronger brand. The Sportswear industry in Portugal in the year 2015: The economic downturn is over; Portuguese economy is recovering. This positive economic trend also influenced the sportswear industry, which grew by 2% to a total market volume of 775 m. EUR. The clear industry leader with a market share of 24% is Nike Retail BV. Nike managed to build up a really strong brand in Portugal over the past years. One of the key success factors for the brand image has been using Cristiano Ronaldo, the sports idol of Portuguese people, as a brand ambassador. In the shadow of Nike, also the second force in the industry, Adidas managed to grow by 6% in 2015. The prospects for the sportswear industry are optimistic. Nike and Adidas are expected to stay the most popular brands with their technological innovations, heavy marketing campaigns and focus on outstanding designs. This report is neither about Nike nor about Adidas. It is about a brand that is quite different but at the same time a direct competitor of those brands: Decathlon. Decathlon is acting in two major areas: Sportswear and Sports equipment. Regarding its strategy, the size of the stores and the range of the product offer, Decathlon differs a lot from Nike and Adidas. But surprisingly, Nike and Adidas are seen as the main direct competitors of Decathlon by Portuguese consumers. In Portugal the brand is mostly perceived as a sportswear brand. The second big section, the sports equipment product offer, seems not to be a strong enough differen

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Grin Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783668420489
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
44
Waga:
0.07 kg
Wymiary:
21.01 x 14.81 x 0.28
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia