• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

An approach for examining the third-person effect hypothesis » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

An approach for examining the third-person effect hypothesis

ISBN-13: 9783639160871 / Angielski / Miękka / 2009 / 168 str.

Irkwon Jeong
An approach for examining the third-person effect hypothesis Jeong, Irkwon 9783639160871 VDM Verlag - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

An approach for examining the third-person effect hypothesis

ISBN-13: 9783639160871 / Angielski / Miękka / 2009 / 168 str.

Irkwon Jeong
cena 304,88 zł
(netto: 290,36 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 304,88 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book is based on the theoretical framework that third-person perceptions are largely influenced by motivational components and cognitive ability, which vary by perceivers (the self-based approach) and comparison targets (the other-based approach), and the relationship between them (the self-other relationship-based approach). Specifically, this book examines how third-person perception differs by comparison targets, called the other-based approach, when a specific group is exclusively relevant or irrelevant to a particular media message. The findings summarized this book have important implications for future studies about the relationship between the perceptual components and behavioral components of the third-person effect. In conclusion, communication researchers should account for the variance of the third-person perception by the comparison target when they predict which behavior to examine as a measurement of the behavior third-person effect.

This book is based on the theoretical framework thatthird-person perceptions are largely influenced bymotivational components and cognitive ability, whichvary by perceivers (the self-based approach) andcomparison targets (the other-based approach), andthe relationship between them (the self-otherrelationship-based approach). Specifically, thisbook examines how third-person perception differs bycomparison targets, called the other-based approach,when a specific group is exclusively relevant orirrelevant to a particular media message. The findings summarized this book have importantimplications for future studies about therelationship between the perceptual components andbehavioral components of the third-person effect. Inconclusion, communication researchers should accountfor the variance of the third-person perception bythe comparison target when they predict whichbehavior to examine as a measurement of the behaviorthird-person effect.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Wydawca:
VDM Verlag
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783639160871
Rok wydania:
2009
Ilość stron:
168
Waga:
0.25 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.99
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Irkwon Jeong, Ph.D.: Studied Communication at Ohio State
University. Assistant professor at Kwaangwoon University, Seoul,
Korea



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia