• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customer Service : Empowerment and Entrapment » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customer Service : Empowerment and Entrapment

ISBN-13: 9780333946077 / Angielski / Miękka / 2003 / 215 str.

Andrew Sturdy; Irena Gruelis; H. P. Willmott
Customer Service : Empowerment and Entrapment Andrew Sturdy Irena Gruelis H. P. Willmott 9780333946077 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customer Service : Empowerment and Entrapment

ISBN-13: 9780333946077 / Angielski / Miękka / 2003 / 215 str.

Andrew Sturdy; Irena Gruelis; H. P. Willmott
cena 307,39 zł
(netto: 292,75 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 304,87 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Customer service is at the centre of many recent changes in work and organisations and is often celebrated as being of benefit to all. This book explores the real nature of customer service from different critical perspectives drawing on a wide range of sectors internationally.

A provocative and insightful work aimed at students of organisations and management as well as thoughtful practitioners.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Labor - General
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Seria wydawnicza:
Critical Perspectives on Work and Organization
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780333946077
Rok wydania:
2003
Wydanie:
2001
Numer serii:
000033444
Ilość stron:
215
Waga:
0.35 kg
Wymiary:
23.67 x 15.54 x 1.19
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Notes on the Contributors.- Servicing Societies?: Colonisation, Control, Contradiction and Contestation; A.Sturdy.- Academic Discourses of the Customer: Sovereign Beings, Management Accomplices or People Like Us?; P.Rosenthal, R.Peccei & S.Hill.- Representing Customer Service: Telephones and Texts; E.Wray-Bliss.- Juggling Justice and Care: Gendered Customer Service in the Contemporary Airline Industry; M.Tyler & S.Taylor.- The Contradictions of Service Work: The Call Centre as Customer-Oriented Bureaucracy; M.Korczynski.- From Person to System Oriented Customer Service; G.Ritzer & T.Stillman.- 'Empowering Customers Through Education' or Governing Without Government?; D.Hodgson.- Struggles for the Control of Affect: Resistance as Politics and Emotion; A.Sturdy & S.Fineman.- The Customer is Always Right? Customer Satisfaction Surveys as Employee Control Mechanisms in Professional Service Work; J.Manley.- The Importance of Being Aesthetic: Work, Employment and Service Organisation; D.Nickson, C.Warhurst, A.Witz & A.Cullen.- Relationship Marketing, E-commerce and the Emancipation of the Consumer; J.Fitchett & P.McDonagh.- Epilogue; P.du Gay.

ANDREW STURDY is Reader in Organisation Studies, School of Management, Imperial College, University of London.

IRENA GRUGULIS is Reader in Employment Studies, School of Management, University of Salford.

HUGH WILLMOTT is Diageo Professor of Management Studies, The Judge Institute of Management, University of Cambridge.

Sturdy, Andrew Andrew Sturdy is Professor of Management at the Un... więcej >
Gruelis, Irena Irena Gruelis is Reader in Employment Studies, Uni... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia