• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Neuromarketing aplicado » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Neuromarketing aplicado

ISBN-13: 9783659095610 / Hiszpański / Miękka / 2015 / 220 str.

Hong Hong Eduardo
Neuromarketing aplicado Hong Hong Eduardo 9783659095610 Editorial Academica Espanola - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Neuromarketing aplicado

ISBN-13: 9783659095610 / Hiszpański / Miękka / 2015 / 220 str.

Hong Hong Eduardo
cena 313,39 zł
(netto: 298,47 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 313,39 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

El presente trabajo investigativo se enfoca en la elaboracion de estrategias de neuromarketing que permitan influenciar en el comportamiento del consumidor dentro del mercado local. Las distintas zonas del cerebro que se mencionan, deberan constituir un objetivo primordial de las estrategias, pues son los encargados de la toma de decisiones en el cerebro durante los procesos de negociacion; asi como el manejo de emociones y motivaciones que deberan formar parte de la mision y vision de la empresa, a fin de efectivizar las acciones empresariales y alcanzar las metas corporativas. El enfoque publicitario de las empresas debera cambiar su paradigma e incluirse en un conjunto sistematico capaz de alcanzar a un objetivo, evitando solo cumplir su labor de informar y llegar a la mente del consumidor momentaneamente; constituyendose en un factor de recuerdo latente que permita mantener la lealtad entre la empresa y el cliente."

El presente trabajo investigativo se enfoca en la elaboración de estrategias de neuromarketing que permitan influenciar en el comportamiento del consumidor dentro del mercado local. Las distintas zonas del cerebro que se mencionan, deberán constituir un objetivo primordial de las estrategias, pues son los encargados de la toma de decisiones en el cerebro durante los procesos de negociación; así como el manejo de emociones y motivaciones que deberán formar parte de la misión y visión de la empresa, a fin de efectivizar las acciones empresariales y alcanzar las metas corporativas. El enfoque publicitario de las empresas deberá cambiar su paradigma e incluirse en un conjunto sistemático capaz de alcanzar a un objetivo, evitando solo cumplir su labor de informar y llegar a la mente del consumidor momentáneamente; constituyéndose en un factor de recuerdo latente que permita mantener la lealtad entre la empresa y el cliente.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Editorial Academica Espanola
Język:
Hiszpański
ISBN-13:
9783659095610
Rok wydania:
2015
Ilość stron:
220
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Director de la Facultad de Lenguas y Lingüística de la Pontificia Universidad Católica del Ecuador Sede Ambato.Máster Business Administration Executive; Magíster en Administración de Empresas con mención en Planeación.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia