• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Gronstedt, Anders » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 2

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 The Customer Century: Lessons from World Class Companies in Integrated Communications Gronstedt, Anders 9780415512787
The Customer Century: Lessons from World Class Companies in Integrated Communications

ISBN: 9780415512787 / Angielski / Miękka / 2011 / 252 str.

ISBN: 9780415512787/Angielski/Miękka/2011/252 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
This volume argues that in the next century companies must learn to integrate communications three-dimensionally: externally with key customers; vertically between senior management and front-line workers; and horizontally across departments.
This volume argues that in the next century companies must learn to integrate communications three-dimensionally: externally with key customers; verti...
cena: 234,09

 The Customer Century : Lessons from World Class Companies in Integrated Communications Anders Gronstedt 9780415921992
The Customer Century : Lessons from World Class Companies in Integrated Communications

ISBN: 9780415921992 / Angielski / Twarda / 2000 / 256 str.

ISBN: 9780415921992/Angielski/Twarda/2000/256 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Anders Gronstedt
Based on hundreds of hours of in-depth interviews with senior marketing and corporate communications managers from top companies such as Federal Express, Hewlett-Packard, Ericsson, Philips, and Xerox, this book provides keys to thriving in the upcoming customer century. It argues that companies must learn to integrate communications three-dimensionally: externally with key customers; vertically between senior management and front-line workers; and horizontally across departments.
Based on hundreds of hours of in-depth interviews with senior marketing and corporate communications managers from top companies such as Federal Expre...
cena: 707,28


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia