wyszukanych pozycji: 3
![]() |
Reputacja i kapitał marek korporacyjnych
ISBN: 9788301235673 / Polski / broszurowa / 2024 / 360 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) W książce Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe Autorka dokonała identyfikacji zależności między reputacją i kapitałem marek korporacyjnych uwzględniając ich tożsamość, wizerunek i reputację organizacyjną oraz inne uwarunkowania, takie jak dziedzictwo i przywództwo marek korporacyjnych, a także determinanty ich kapitału.Hanna Górska-Warsewicz korzystając ze swoich prawie 30-letnich doświadczeń badawczych w zakresie marek, ich kreowania, postrzegania i kształtowania ich kapitału, przedstawiła w pracy analizę ujętą w szerszym...
W książce Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe Autorka dokonała identyfikacji zależności między reputa...
|
cena:
124,01 |
![]() |
Trust and Brand Management
ISBN: 9781032704814 / Twarda / 2024 / 226 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) |
cena:
654,47 |
![]() |
Działalność gospodarcza w gastronomii REA - WSiP
ISBN: 9788302147234 / Polski / Miękka / 2014 / 344 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.) Zakres:
PDG (Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej) w branży gastronomicznej Podręcznik do nauki: podstaw działalności gospodarczej w zawodach kucharz oraz technik żywienia i usług gastronomicznych, umiejętności potrzebnych do podjęcia i prowadzenia działalności gospodarczej w sektorze gastronomicznym, tworzenia dokumentacji związanej z prowadzeniem działalności gospodarczej. Zakres:
PDG (Podejmowanie i prowadzenie działalności gospodarczej) w branży gastronomicznej Podręcznik do nauki: podstaw ... |
cena:
69,90 |