Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
The Clinical Education and Supervisory Process in Speech-Language Pathology and Audiology » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2678508]
•
Literatura piękna
[1635285]
więcej...
•
Turystyka
[64041]
•
Informatyka
[142605]
•
Komiksy
[32622]
•
Encyklopedie
[21611]
•
Dziecięca
[515985]
•
Hobby
[108831]
•
AudioBooki
[2077]
•
Literatura faktu
[198745]
•
Muzyka CD
[655]
•
Słowniki
[2748]
•
Inne
[405763]
•
Kalendarze
[1920]
•
Podręczniki
[165164]
•
Poradniki
[410648]
•
Religia
[455855]
•
Czasopisma
[400]
•
Sport
[59759]
•
Sztuka
[227679]
•
CD, DVD, Video
[3917]
•
Technologie
[205170]
•
Zdrowie
[88650]
•
Książkowe Klimaty
[126]
•
Zabawki
[3088]
•
Puzzle, gry
[3369]
•
Literatura w języku ukraińskim
[266]
•
Art. papiernicze i szkolne
[10257]
Kategorie szczegółowe BISAC
The Clinical Education and Supervisory Process in Speech-Language Pathology and Audiology
ISBN-13
: 9781630915292 / Angielski / Miękka / 2019 / 464 str.
Elizabeth S. McCrea
;
Judith A. Brasseur
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
The Clinical Education and Supervisory Process in Speech-Language Pathology and Audiology
ISBN-13
: 9781630915292 / Angielski / Miękka / 2019 / 464 str.
Elizabeth S. McCrea
;
Judith A. Brasseur
cena
315,36
zł
(netto: 300,34 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 306,98 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych.
Darmowa dostawa!
inne wydania
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Medycyna
Kategorie BISAC:
Medical
>
Zaburzenia mowy
Wydawca:
Slack
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781630915292
Rok wydania:
2019
Ilość stron:
464
Waga:
1.15 kg
Wymiary:
25.15 x 17.53 x 2.79
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Dedication
Acknowledgments
About the Editors
Contributing Authors
Preface by Jean L. Anderson
Foreword by Jean L. Anderson
Introduction
Chapter 1: Introduction to the Process: Putting Things in Context
Chapter 2: The Continuum Model of Supervision
Chapter 3: Understanding the Supervisory Process
Chapter 4: Planning in the Supervisory Process
Chapter 5: Observing in the Supervisory Process
Chapter 6: Analyzing the Supervisory Process
Chapter 7: Integrating the Components
Chapter 8: Accountability and Preparation of Clinical Educators and Supervisors
Chapter 9: Ethical Practice in Clinical Education and Supervision
Chapter 10: Simulations and Interprofessional Education and Practice in
Chapter 11: Clinical Education and Supervision of Graduate Students
Chapter 12: Supervision of Audiology Students
Chapter 13: Clinical Education and Supervision of Clinical Fellows
Chapter 14: Supervision of Support Personnel
Chapter 15: Supervision of Professionals in Transition
Chapter 16: Research and the Clinical Education and Supervision Process
Financial Disclosures
Index
Udostępnij
Czytaj nas na: