wyszukanych pozycji: 17
Słucham i uczę się mówić. Sylaby i rzeczowniki 4
ISBN: 9788361022039 / Polski / broszurowa / 2012 / 44 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Językowe ćwiczenia słuchowe przeznaczone są dla dzieci z autyzmem, afazją, alalią, jąkaniem oraz niezakończonym rozwojem mowy.Nagranie przygotowane w profesjonalnym studio zostało tak przetworzone elektronicznie, by długość trwania spółgłosek była równa długości brzmienia samogłosek.Do płytek dołączono ilustrowane książeczki. Pozwoli to na jednoczesne ćwiczenie uwagi, koncentracji, analizy i syntezy wzrokowej oraz na wczesną symultaniczno-sekwencyjną naukę czytania.Optymalny sposób stymulacji to codzienne 2x10 minutowe słuchanie nagrania, z wykorzystaniem...
Językowe ćwiczenia słuchowe przeznaczone są dla dzieci z autyzmem, afazją, alalią, jąkaniem oraz niezakończonym rozwojem mowy.Nagranie przygot...
|
|
26,60 zł |
Słucham i uczę się mówić. Odmiana rzeczownika cz.1
ISBN: 9788361022077 / Polski / broszurowa / 2008 / 40 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Językowe ćwiczenia słuchowe przeznaczone są dla dzieci z autyzmem, afazją,alalią, jąkaniem oraz niezakończonym rozwojem mowy.Wykorzystując wiedzę wynikłą z stosowania serii Słucham i uczę się mówić przygotowaliśmy nowe książeczki z serii Fleksja. Pomoce te oparte są na, stosowanej do tej pory, zasadzie wydłużenia czasu trwania głosek.Zadaniem serii jest:*Umożliwienie dziecku dokładnego wysłuchania końcówki odmienionego wyrazu*Zapoznanie się z różnymi formami odmiany wyrazów *Ćwiczenie artykulacji (wymowy) wyrazów i końcówek*Ćwiczenie uwagi...
Językowe ćwiczenia słuchowe przeznaczone są dla dzieci z autyzmem, afazją,alalią, jąkaniem oraz niezakończonym rozwojem mowy.Wykorzystując wi...
|
|
25,65 zł |
Manualne Torowanie Głosek (MTG)
ISBN: 9788361022091 / Polski / broszurowa / 2012 / 48 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Prezentowana Państwu publikacja Manualne Torowanie Głosek napisana przez Elżbietę Wianecką przedstawia wybrane chwyty artykulacyjne umożliwiające wywoływanie sylab i wyrazów, mających na celu osiągnięcie samodzielnej komunikacji werbalnej. Dziecko jednak nie będzie mówić nawet, jeśli uzyskamy poprawną artykulację, jeżeli nie będzie rozumieć języka a to z kolei zmusza do uwzględnienia wszystkich elementów terapii przedstawionych w publikacji. Napisana w przystępny sposób staje się świetną pomocą zarówno w gabinecie terapeutycznym jak i w domu.
Prezentowana Państwu publikacja Manualne Torowanie Głosek napisana przez Elżbietę Wianecką przedstawia wybrane chwyty artykulacyjne umożliwiają...
|
|
21,85 zł |
Słucham i uczę się mówić. Sylaby i rzeczowniki 2
ISBN: 9788361022015 / Polski / broszurowa / 2012 / 44 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Językowe ćwiczenia słuchowe przeznaczone są dla dzieci z autyzmem, afazją, alalią, jąkaniem oraz niezakończonym rozwojem mowy.Nagranie przygotowane w profesjonalnym studio zostało tak przetworzone elektronicznie, by długość trwania spółgłosek była równa długości brzmienia samogłosek.Do płytek dołączono ilustrowane książeczki. Pozwoli to na jednoczesne ćwiczenie uwagi, koncentracji, analizy i syntezy wzrokowej oraz na wczesną symultaniczno-sekwencyjną naukę czytania.Optymalny sposób stymulacji to codzienne 2x10 minutowe słuchanie nagrania, z wykorzystaniem...
Językowe ćwiczenia słuchowe przeznaczone są dla dzieci z autyzmem, afazją, alalią, jąkaniem oraz niezakończonym rozwojem mowy.Nagranie przygot...
|
|
26,60 zł |
Słucham i uczę się mówić. Trudne głoski + CD
ISBN: 9788361022114 / Polski / broszurowa / 2011 / 24 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Trudne głoski to kolejne ćwiczenia dla dzieci z zaburzeniami słuchu fonemowego, dzieci dwujęzycznych, oraz osób uczących się języka polskiego jako obcego.Warunkiem prawidłowej wymowy głosek jest ich właściwa percepcja, czyli odbiór słuchowy. Dla dziecka z zaburzonym słuchem fonemowym głoski podobne są trudne do rozróżnienianp. c brzmi dla nich jak s, z jak s, cz jak sz, a nawet r jak l. Aby ułatwić młodszym dzieciom zapamiętywanie miejsca i sposobu artykulacji trudnych głosek przygotowano wizualizację. Rysunki pozwolą dziecku automatycznie uruchomić narządy...
Trudne głoski to kolejne ćwiczenia dla dzieci z zaburzeniami słuchu fonemowego, dzieci dwujęzycznych, oraz osób uczących się języka polskiego ...
|
|
24,69 zł |
Słucham i uczę się mówić. Sylaby i czasowniki l.p.
ISBN: 9788361022053 / Polski / broszurowa / 2011 / 24 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Językowe ćwiczenia słuchowe przeznaczone są dla dzieci z autyzmem, afazją, alalią, jąkaniem oraz niezakończonym rozwojem mowy.Nagranie przygotowane w profesjonalnym studio zostało tak przetworzone elektronicznie, by długość trwania spółgłosek była równa długości brzmienia samogłosek.Do płytek dołączono ilustrowane książeczki. Pozwoli to na jednoczesne ćwiczenie uwagi, koncentracji, analizy i syntezy wzrokowej oraz na wczesną symultaniczno-sekwencyjną naukę czytania.Drugi etap to przygotowanie do słuchania, rozumienia i samodzielnego tworzenia zdań. Aby mogło w...
Językowe ćwiczenia słuchowe przeznaczone są dla dzieci z autyzmem, afazją, alalią, jąkaniem oraz niezakończonym rozwojem mowy.Nagranie przygot...
|
|
24,70 zł |
Słucham i uczę się mówić. Odmiana rzeczownika cz.2
ISBN: 9788361022084 / Polski / broszurowa / 2008 / 40 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Językowe ćwiczenia słuchowe przeznaczone są dla dzieci z autyzmem, afazją, alalią, jąkaniem oraz niezakończonym rozwojem mowy.Wykorzystując wiedzę wynikłą z stosowania serii Słucham i uczę się mówić przygotowaliśmy nowe książeczki z serii Fleksja. Pomoce te oparte są na, stosowanej do tej pory, zasadzie wydłużenia czasu trwania głosek.Zadaniem serii jest:*Umożliwienie dziecku dokładnego wysłuchania końcówki odmienionego wyrazu*Zapoznanie się z różnymi formami odmiany wyrazów *Ćwiczenie artykulacji (wymowy) wyrazów i końcówek*Ćwiczenie uwagi...
Językowe ćwiczenia słuchowe przeznaczone są dla dzieci z autyzmem, afazją, alalią, jąkaniem oraz niezakończonym rozwojem mowy.Wykorzystując w...
|
|
25,65 zł |
Słucham i uczę się mówić. Sylaby i rzeczowniki 3
ISBN: 9788361022022 / Polski / broszurowa / 2012 / 44 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Językowe ćwiczenia słuchowe przeznaczone są dla dzieci z autyzmem, afazją, alalią, jąkaniem oraz niezakończonym rozwojem mowy.Nagranie przygotowane w profesjonalnym studio zostało tak przetworzone elektronicznie, by długość trwania spółgłosek była równa długości brzmienia samogłosek.Do płytek dołączono ilustrowane książeczki. Pozwoli to na jednoczesne ćwiczenie uwagi, koncentracji, analizy i syntezy wzrokowej oraz na wczesną symultaniczno-sekwencyjną naukę czytania.Optymalny sposób stymulacji to codzienne 2x10 minutowe słuchanie nagrania, z wykorzystaniem...
Językowe ćwiczenia słuchowe przeznaczone są dla dzieci z autyzmem, afazją, alalią, jąkaniem oraz niezakończonym rozwojem mowy.Nagranie przygot...
|
|
26,60 zł |
Słucham i uczę się mówić. Przyimki + CD
ISBN: 9788361022121 / Polski / broszurowa / 2012 / 24 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Kolejna propozycja stymulacji rozwoju języka dzieci z zaburzeniami komunikacji. Jak wszystkie pomoce z tej serii, poprzez zwolnienie tempa mowy ułatwia percepcję mowy dzieciom z autyzmem, afazją, z zaburzeniami słuchu fonemowego, z dwujęzycznością. Pomoc ta jest także wsparciem dla osób dorosłych z afazją i dorosłych uczących się języka polskiego jako obcego. Zwolnienie tempa mowy umożliwia formowanie sie prawidłowych wzorców słuchowych, a potem samodzielne tworzenie wypowiedzi. Książeczka wprowadza przyimki proste: na, w , pod, nad, przy, przed, za, obok, między z...
Kolejna propozycja stymulacji rozwoju języka dzieci z zaburzeniami komunikacji. Jak wszystkie pomoce z tej serii, poprzez zwolnienie tempa mowy ułat...
|
|
25,65 zł |
Karty ćwiczeń. Pytam i odpowiadam
ISBN: 9788361022138 / Polski / teczka / 80 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Zestaw "PYTAM I ODPOWIADAM z serii "Karty ćwiczeń" przeznaczony jest dla wszystkich osób z zaburzeniami komunikacji językowej.W szczególności dla dzieci z:- autyzmem- zespołem Aspergera- Zespołem Downa- alalią- afazją- z obniżeniem sprawności intelektualnej- z porażeniem mózgowym- opóźnionym rozwojem mowy- SLI- centralnymi zaburzeniami słuchuWarunkiem kształtowania się umiejętności samodzielnego budowania zdań gramatycznie poprawnych jest rozumienie pytań, a potem ich użycie w różnych sytuacjach komunikacyjnych. Etykietki z odpowiedziami na pytania umożliwiają...
Zestaw "PYTAM I ODPOWIADAM z serii "Karty ćwiczeń" przeznaczony jest dla wszystkich osób z zaburzeniami komunikacji językowej.W szczególności dl...
|
|
61,75 zł |
Słucham i uczę się mówić. Sylaby i rzeczowniki 1
ISBN: 9788361022008 / Polski / broszurowa / 2012 / 44 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Językowe ćwiczenia słuchowe przeznaczone są dla dzieci z autyzmem, afazją, alalią, jąkaniem oraz niezakończonym rozwojem mowy.Nagranie przygotowane w profesjonalnym studio zostało tak przetworzone elektronicznie, by długość trwania spółgłosek była równa długości brzmienia samogłosek.Do płytek dołączono ilustrowane książeczki. Pozwoli to na jednoczesne ćwiczenie uwagi, koncentracji, analizy i syntezy wzrokowej oraz na wczesną symultaniczno-sekwencyjną naukę czytania.Optymalny sposób stymulacji to codzienne 2x10 minutowe słuchanie nagrania, z wykorzystaniem...
Językowe ćwiczenia słuchowe przeznaczone są dla dzieci z autyzmem, afazją, alalią, jąkaniem oraz niezakończonym rozwojem mowy.Nagranie przygot...
|
|
26,60 zł |
Słucham i uczę się mówić. Sylaby i czasowniki l.m.
ISBN: 9788361022060 / Polski / broszurowa / 2011 / 24 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Językowe ćwiczenia słuchowe przeznaczone są dla dzieci z autyzmem, afazją, alalią, jąkaniem oraz niezakończonym rozwojem mowy.Nagranie przygotowane w profesjonalnym studio zostało tak przetworzone elektronicznie, by długość trwania spółgłosek była równa długości brzmienia samogłosek.Do płytek dołączono ilustrowane książeczki. Pozwoli to na jednoczesne ćwiczenie uwagi, koncentracji, analizy i syntezy wzrokowej oraz na wczesną symultaniczno-sekwencyjną naukę czytania.Drugi etap to przygotowanie do słuchania, rozumienia i samodzielnego tworzenia zdań. Aby mogło w...
Językowe ćwiczenia słuchowe przeznaczone są dla dzieci z autyzmem, afazją, alalią, jąkaniem oraz niezakończonym rozwojem mowy.Nagranie przygot...
|
|
24,70 zł |
Ćwiczenia edukacyjne. Co dzień łatwiej 1
ISBN: 9788361022183 / Polski / broszurowa / 2010 / 60 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Prezentowana Państwu książka pokazuje proste ćwiczenia, do których nie są potrzebne specjalistyczne pomoce edukacyjne. Ćwiczenia przeznaczone są dla wszystkich dzieci prawidłowo rozwijających się, ale także dla dzieci m.in. z dysleksją, z zaburzeniami rozwojowymi, z autyzmem, Zespołem Downa czy niepełnosprawnością intelektualną. Ćwiczenia mogą być modyfikowane i dostosowane do indywidualnych potrzeb dziecka. Są integralnym elementem całej terapii i nie jest wymagane wykonywanie ich w kolejności przedstawionej w książce. Występują bowiem na różnych etapach...
Prezentowana Państwu książka pokazuje proste ćwiczenia, do których nie są potrzebne specjalistyczne pomoce edukacyjne. Ćwiczenia przeznaczone s...
|
|
21,85 zł |
Zestaw sylab. Czytaj i pisz
ISBN: 5907763600544 / Polski / pudełko / 205 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Nauka czytania sylab jest ważnym elementem terapii logopedycznej. Wspólne głośne czytanie sylab wywołuje aktywność obu półkul mózgowych oraz umożliwia budowanie struktury istmus w spoidle wielkim. Dzięki tym działaniom uruchomione zostają procesy kompensacyjne. To właśnie interakcje międzypółkulowe warunkują zmiany plastyczne uszkodzonych struktur mózgu.Badania przeprowadzone przez lek. med. dr nauk med. Barbarę Maciejewską udowodniły, że ćwiczenia w czytaniu zmieniają wzór aktywności mózgowej. Od wielu już lat wiadomo, że w sytuacji fleksyjnego języka...
Nauka czytania sylab jest ważnym elementem terapii logopedycznej. Wspólne głośne czytanie sylab wywołuje aktywność obu półkul mózgowych oraz...
|
|
71,26 zł |
Ćwiczenia ogóln. rozwijające mowę z.1 + układanki
ISBN: 9788361022367 / Polski / pudełko Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Umiejętności manipulowania mają duże znaczenie dla tempa przyswajania mowy.Układanki to ścisłe powiązanie motoryki z funkcjami poznawczymi.W dzisiejszych czasach, kiedy od najmłodszych lat dziecko atakowane jest przez współczesną technologię rozwój motoryczny a szczególnie motoryki małej zdecydowanie się opóźnia.Dzieci nie potrafią manipulować przedmiotami. To z kolei utrudnia rozwój poznawczy.Proponowane ćwiczenia to manipulowanie elementami układanki, jak też rozwijanie funkcji poznawczych. Działanie na elementach układanki połączono z zadaniami językowymi.W...
Umiejętności manipulowania mają duże znaczenie dla tempa przyswajania mowy.Układanki to ścisłe powiązanie motoryki z funkcjami poznawczymi.W d...
|
|
121,60 zł |
Karty ćwiczeń. Przeciwieństwa
ISBN: 9788361022176 / Polski / teczka / 2011 / 100 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Zestaw "PRZECIWIEŃSTWA" z serii "Karty ćwiczeń" przeznaczony jest dla wszystkich osób z zaburzeniami komunikacji językowej. W szczególności dla dzieci z:- autyzmem- Zespołem Downa- zespołem Aspergera- Alalia- afazją- obniżeniem sprawności intelektualnej- porażeniem mózgowym- opóźnionym rozwojem mowy- centralnymi zaburzeniami słuchu Poznawanie wyrazów o znaczeniu przeciwnym jest podstawą do rozumienia określeń ogólnie wartościujących, które ułatwiają klasyfikację świata na rzeczy dobre i złe, ładne i brzydkie, dozwolone i zakazane, takie które nalezy unikać lub...
Zestaw "PRZECIWIEŃSTWA" z serii "Karty ćwiczeń" przeznaczony jest dla wszystkich osób z zaburzeniami komunikacji językowej. W szczególności dla...
|
|
55,10 zł |
Ćwiczenia ogóln. rozwijające mowę z.2 + układanki
ISBN: 9788361022374 / Polski / pudełko Termin realizacji zamówienia: ok. 6-8 dni roboczych. Umiejętności manipulowania mają duże znaczenie dla tempa przyswajania mowy.Układanki to ścisłe powiązanie motoryki z funkcjami poznawczymi.W dzisiejszych czasach, kiedy od najmłodszych lat dziecko atakowane jest przez współczesną technologię rozwój motoryczny a szczególnie motoryki małej zdecydowanie się opóźnia.Dzieci nie potrafią manipulować przedmiotami. To z kolei utrudnia rozwój poznawczy.Proponowane ćwiczenia to manipulowanie elementami układanki, jak też rozwijanie funkcji poznawczych. Działanie na elementach układanki połączono z zadaniami językowymi.W...
Umiejętności manipulowania mają duże znaczenie dla tempa przyswajania mowy.Układanki to ścisłe powiązanie motoryki z funkcjami poznawczymi.W d...
|
|
121,60 zł |