Wyszukiwanie zaawansowane
Kategorie
Kategorie BISAC
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Opinie
Pomoc
Załóż konto
Zaloguj się
The Re-Set Process: Trauma-Informed Behavior Strategies » książka
zaloguj się
|
załóż konto
koszyk
konto
szukaj
topmenu
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Kategorie główne
•
Nauka
[2949965]
•
Literatura piękna
[1857847]
więcej...
•
Turystyka
[70818]
•
Informatyka
[151303]
•
Komiksy
[35733]
•
Encyklopedie
[23180]
•
Dziecięca
[617748]
•
Hobby
[139972]
•
AudioBooki
[1650]
•
Literatura faktu
[228361]
•
Muzyka CD
[398]
•
Słowniki
[2862]
•
Inne
[444732]
•
Kalendarze
[1620]
•
Podręczniki
[167233]
•
Poradniki
[482388]
•
Religia
[509867]
•
Czasopisma
[533]
•
Sport
[61361]
•
Sztuka
[243125]
•
CD, DVD, Video
[3451]
•
Technologie
[219309]
•
Zdrowie
[101347]
•
Książkowe Klimaty
[123]
•
Zabawki
[2362]
•
Puzzle, gry
[3791]
•
Literatura w języku ukraińskim
[253]
•
Art. papiernicze i szkolne
[7933]
Kategorie szczegółowe BISAC
The Re-Set Process: Trauma-Informed Behavior Strategies
ISBN-13
: 9781681254197 / Angielski / Miękka / 2020 / 296 str.
Dyane Lewis Carrere
;
Wynne Kinder
;
Melissa Sadin
Widoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.
The Re-Set Process: Trauma-Informed Behavior Strategies
ISBN-13
: 9781681254197 / Angielski / Miękka / 2020 / 296 str.
Dyane Lewis Carrere
;
Wynne Kinder
;
Melissa Sadin
cena
165,85
(netto: 157,95 VAT: 5%)
Najniższa cena z 30 dni: 154,50
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami
Darmowa dostawa!
do przechowalni
Parametry
Spis treści
Kategorie:
Nauka
,
Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education
>
Behavioral Management
Education
>
Classroom Management
Education
>
Counseling - Crisis Management
Wydawca:
Brookes Publishing Company
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781681254197
Rok wydania:
2020
Ilość stron:
296
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik
About the Online Companion Materials
About the Authors
Foreword [Vicki Phillips, Ph.D]
Preface
Acknowledgments
Section I Defining and Understanding Trauma
Chapter 1 Trauma Foundations
Chapter 2 Trauma in the Room
Section I Resources
Appendix A: Glossary
Section II The Re-Set Process
Chapter 3 The Re-Set Process Overview
Chapter 4 The Re-Set Process: Proactive Forms
Chapter 5 The Re-Set Process: Reactive Forms
Chapter 6 The Re-Set Room
Chapter 7 Re-Set Process Planning and Implementation
Section II Resources
Appendix A: Re-Set Activities Organized by Step
Appendix B Scripts for Regulating Activities
Appendix C: Fiddle Objects and Marble Maze Directions
Section III Trauma-Informed Behavior Practices
Chapter 8 Classroom Culture
Chapter 9 Building Regulation Skills
Chapter 10 Providing Behavior Feedback
Chapter 11 Educator Self-Care
Section III Resources
Appendix A Team Collaboration Survey
Appendix B Seating Positions
Appendix C Spotlight Strategies: Simple Ways to Create Predictability
Appendix D Spotlight Strategies: Simple Ways to Protect Emotional Safety
Appendix E Spotlight Strategies: Simple Ways for Nurturing Adult to Student Relationships
Appendix F Spotlight Strategies: Simple Ways for Nurturing Student to Student Relationships
Appendix G Cooperative Learning Structures
Appendix H Modulation Exercises
Appendix I Behavior Management Systems: Risk Assessment
Appendix J Ticket and Pocket System
Appendix K Playing Card Reinforcement System
Udostępnij
Czytaj nas na: