• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Color Congruence as an Influential Cue in Brand Attitude Formation » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Color Congruence as an Influential Cue in Brand Attitude Formation

ISBN-13: 9783659143977 / Angielski / Miękka / 2012 / 148 str.

Harishchandra Singh Rathod; Dimple Thadhani; Reshma Nair
Color Congruence as an Influential Cue in Brand Attitude Formation Harishchandra Singh Rathod Dimple Thadhani Reshma Nair 9783659143977 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Color Congruence as an Influential Cue in Brand Attitude Formation

ISBN-13: 9783659143977 / Angielski / Miękka / 2012 / 148 str.

Harishchandra Singh Rathod; Dimple Thadhani; Reshma Nair
cena 264,53 zł
(netto: 251,93 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 264,53 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Marketers know colors have strong power to create brand image, affect the buyers decision making process and change the mood of consumers. Colors contribute to differentiate products from competitors so as to create positive or negative feelings about products.Consumer preferences of Color if studied systematically can make a huge difference.Every business organization that comes into contact with the customer develops an attitude & perception in the mind of the customer regarding its products & services. Though there are many factors that influence how and what consumers buy, there is a great deal decided by visual cues, the strongest and most persuasive being color. When marketing new products it is crucial to consider that consumers place visual appearance and color above other factors. In order to find out the Influential role of Colors, researchers have tried to (1) Access the perception of women about symbolic meaning of colors & their associations with different adjectives.(2)Find out the most favorite & the least favorite color among women and(3)Access whether color acts a cue for women to form an attitude towards various product categories or not.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659143977
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
148
Waga:
0.23 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.86
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Dr Harishchandra Singh Rathod is an Associate Professor at SJPI-NICM(Gandhinagar,India).He possesses immense interest in research related to Consumer Behavior, Advertising and Tourism Studies.Ms.Dimple Thadhani and Ms.Reshma Nair are young marketing graduates from NICM with a flair for research related to Consumer Psychology and Brand Management.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia