• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Market Concentration In Afghanistan » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Market Concentration In Afghanistan

ISBN-13: 9783659630781 / Angielski / Miękka / 2014 / 72 str.

Daqiq Mohammad Hasham
Market Concentration In Afghanistan Daqiq Mohammad Hasham 9783659630781 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Market Concentration In Afghanistan

ISBN-13: 9783659630781 / Angielski / Miękka / 2014 / 72 str.

Daqiq Mohammad Hasham
cena 178,89 zł
(netto: 170,37 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 178,89 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

The purpose of this study is to investigate the market structure of the mobile communications industry in Afghanistan by observing the market concentration indices and comparing these indices with the stories on the ground. There are many questions arising in area of mobile market competitiveness and measuring market concentration which are discussed and critically analyzed within this study concerning the question whether competition exists within the mobile communications market in Afghanistan. It also investigates the level of market concentration present in this new branch of industry in Afghanistan and whether there can be more competition in the mobile communications.Furthermore this study will deal with the question how competition in the mobile communications industry has whether helped with the improving or corrupting of the quality of service provided by the several operators in the mobile communications industry. In order this study uses a set of seller concentration measures to investigate the market structure of the mobile telecommunication over past decade. The result of the indices over the last decade will determine the development of industry base over time.

The purpose of this study is to investigate the market structure of the mobile communications industry in Afghanistan by observing the market concentration indices and comparing these indices with the stories on the ground. There are many questions arising in area of mobile market competitiveness and measuring market concentration which are discussed and critically analyzed within this study concerning the question whether competition exists within the mobile communications market in Afghanistan. It also investigates the level of market concentration present in this new branch of industry in Afghanistan and whether there can be more competition in the mobile communications.Furthermore this study will deal with the question how competition in the mobile communications industry has whether helped with the improving or corrupting of the quality of service provided by the several operators in the mobile communications industry. In order this study uses a set of seller concentration measures to investigate the market structure of the mobile telecommunication over past decade. The result of the indices over the last decade will determine the development of industry base over time.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Ekonomia
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659630781
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
72
Waga:
0.12 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.43
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Mohammad Hasham Daqiq: Mr. Daqiq has been Dean of Economics faculty and Head of Microeconomics Department since 2013. He has obtained his MSc in Economics and Management science in 2013 and bachelor upgrading Degree in EC&MS at RHUR University,Germany in 2009. He has received has B.Agri from Kandahar University in 2005. He teaches in KU since 2006.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia