• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

D Vercic » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 8

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 AI and Strategic Communication Dejan (University of Ljubljana, Slovenia) Vercic 9781394275403
AI and Strategic Communication

ISBN: 9781394275403 / Angielski / Inna / 2025

ISBN: 9781394275403/Angielski/Inna/2025

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Slovenia) Vercic Dejan (University of Ljubljana
cena: 192,68 zł

 The Global Public Relations Handbook: Theory, Research, and Practice Krishnamurthy Sriramesh Dejan Vercic 9781138043145
The Global Public Relations Handbook: Theory, Research, and Practice

ISBN: 9781138043145 / Angielski / Twarda / 2019 / 366 str.

ISBN: 9781138043145/Angielski/Twarda/2019/366 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Krishnamurthy Sriramesh; Dejan Vercic
cena: 1170,67 zł

 Culture and Public Relations Krishnamurthy Sriramesh Dejan Vercic 9780415887267
Culture and Public Relations

ISBN: 9780415887267 / Angielski / Twarda / 2012 / 296 str.

ISBN: 9780415887267/Angielski/Twarda/2012/296 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Krishnamurthy Sriramesh; Dejan Vercic
Culture and Public Relations explores the impact of culture -- societal and organizational -- through the global lens of public relations.
Culture and Public Relations explores the impact of culture -- societal and organizational -- through the global lens of public relations.
cena: 707,28 zł

 Communication of Politics : Cross-Cultural Theory Building in the Practice of Public Relations and Political Marketing: 8th Inte Bruce I Newman Dejan Vercic 9780789021595
Communication of Politics : Cross-Cultural Theory Building in the Practice of Public Relations and Political Marketing: 8th Inte

ISBN: 9780789021595 / Angielski / Miękka / 2007 / 194 str.

ISBN: 9780789021595/Angielski/Miękka/2007/194 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Bruce I Newman; Dejan Vercic
Helps you learn how political marketing and public relations affect the electoral process. This book examines how communication and marketing experts influence politics. It reviews the advances in political communication management and marketing through a cross-cultural integration of research and theoretical approaches.
Helps you learn how political marketing and public relations affect the electoral process. This book examines how communication and marketing experts ...
cena: 204,81 zł

 Communication of Politics : Cross-Cultural Theory Building in the Practice of Public Relations and Political Marketing: 8th Inte Bruce I. Newman Dejan Vercic 9780789021588
Communication of Politics : Cross-Cultural Theory Building in the Practice of Public Relations and Political Marketing: 8th Inte

ISBN: 9780789021588 / Angielski / Twarda / 2003 / 198 str.

ISBN: 9780789021588/Angielski/Twarda/2003/198 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Bruce I. Newman; Dejan Vercic
Helps you learn how political marketing and public relations affect the electoral process. This book examines how communication and marketing experts influence politics. It reviews the advances in political communication management and marketing through a cross-cultural integration of research and theoretical approaches.
Helps you learn how political marketing and public relations affect the electoral process. This book examines how communication and marketing experts ...
cena: 536,56 zł

 Perspectives on Public Relations Research Danny Moss Gary Warnaby Dejan Vercic 9780415217675
Perspectives on Public Relations Research

ISBN: 9780415217675 / Angielski / Twarda / 1999 / 288 str.

ISBN: 9780415217675/Angielski/Twarda/1999/288 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Danny Moss; Gary Warnaby; Dejan Vercic

The practice and study of public relations has grown significantly within Europe over the past decade, yet as a discipline, it remains a relatively unexplored field. This volume of papers brings together contributions from some of the leading international public relations academics and practitioners who provide valuable insights into the theories underpinning current public relations thinking and practice, and illustrate the diversity of perspectives that characterize this evolving area. Key issues discussed include: -
* the contribution of public relations to strategic management in...

The practice and study of public relations has grown significantly within Europe over the past decade, yet as a discipline, it remains a relatively...

cena: 756,05 zł

 Perspectives on Public Relations Research Danny Moss Dejan Vercic Gary Warnaby 9780415316187
Perspectives on Public Relations Research

ISBN: 9780415316187 / Angielski / Miękka / 2003 / 286 str.

ISBN: 9780415316187/Angielski/Miękka/2003/286 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Danny Moss; Dejan Vercic; Gary Warnaby

The practice and study of public relations has grown significantly within Europe over the past decade, yet as a discipline, it remains a relatively unexplored field. This volume of papers brings together contributions from some of the leading international public relations academics and practitioners who provide valuable insights into the theories underpinning current public relations thinking and practice, and illustrate the diversity of perspectives that characterize this evolving area. Key issues discussed include: -
* the contribution of public relations to strategic management in...

The practice and study of public relations has grown significantly within Europe over the past decade, yet as a discipline, it remains a relatively...

cena: 277,99 zł

 Joy: Using strategic communication to improve well-being and organizational success Ana Tkalac Verčič (University of Zagreb, Croatia), Ralph Tench (Leeds Beckett University, UK), Sabine Einwiller (Univers 9781800432413
Joy: Using strategic communication to improve well-being and organizational success

ISBN: 9781800432413 / Angielski / Twarda / 2020 / 256 str.

ISBN: 9781800432413/Angielski/Twarda/2020/256 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Croatia) Ana Tkalac Verčič (University of Zagreb; UK) Ralph Tench (Leeds Beckett University; Austria) Sabine Einwiller (University of Vienna
This volume explores current research in public relations and communication management, and in particular examines how public relations can have a positive impact on the well being of its publics. One of the biggest competitive advantages in today's business world are positive and engaged publics, because satisfied participants are at the core of any successful relationship. The success of relationships with publics is mostly based on how people are valued and treated, which in turn affects their self-perceptions and level of performance. Both of these elements are correlated with life...
This volume explores current research in public relations and communication management, and in particular examines how public relations can have a pos...
cena: 462,05 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia