• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Beschwerdeverhalten Und Kundenbindung: Erfolgswirkungen Und Management Der Kundenbeschwerde » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Beschwerdeverhalten Und Kundenbindung: Erfolgswirkungen Und Management Der Kundenbeschwerde

ISBN-13: 9783834917362 / Niemiecki / Miękka / 2009 / 216 str.

Christian Brock
Beschwerdeverhalten Und Kundenbindung: Erfolgswirkungen Und Management Der Kundenbeschwerde Brock, Christian 9783834917362 Gabler - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Beschwerdeverhalten Und Kundenbindung: Erfolgswirkungen Und Management Der Kundenbeschwerde

ISBN-13: 9783834917362 / Niemiecki / Miękka / 2009 / 216 str.

Christian Brock
cena 263,32
(netto: 250,78 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 252,20
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Christian Brock analysiert erfolgsrelevante Konsequenzen der Beschwerdebearbeitung. Die anschlieende Analyse von Determinanten unterschiedlichen Beschwerdeverhaltens sowie die experimentelle Uberprufung von Manahmen zur Beschwerdestimulierung ermoglicht die Ableitung von Implikationen fur das Beschwerdemanagement.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
Gabler
Seria wydawnicza:
Unternehmenskooperation und Netzwerkmanagement
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783834917362
Rok wydania:
2009
Wydanie:
2009
Numer serii:
000440522
Ilość stron:
216
Waga:
0.30 kg
Wymiary:
21.0 x 14.8 x 1.3
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Konzeption eines Untersuchungsrahmens zur Wirkung unterschiedlichen Beschwerdeverhaltens auf die Stufen der Kundenbindung, Methodische Grundlagen und empirische Ergebnisse zu den Konsequenzen und Determinanten unterschiedlichen Beschwerdeverhaltens, Implikationen für die wissenschaftliche Forschung und die Praxis des Beschwerdemanagements

Dr. Christian Brock promovierte bei Prof. Dr. Dieter Ahlert am Marketing Centrum Münster der Westfälischen Wilhelms-Universität Münster.

Das Beschwerdemanagement ist ein zentraler Bestandteil des Customer Relationship Managements und hat zum Ziel, durch adäquate Bearbeitung von Beschwerden gefährdete Kundenbeziehungen zu stabilisieren. Unzufriedene Kunden bedienen sich verschiedener Reaktionsformen der Beschwerde. Christian Brock analysiert erfolgsrelevante Konsequenzen der Beschwerdebearbeitung. Die anschließende Analyse von Determinanten unterschiedlichen Beschwerdeverhaltens sowie die experimentelle Überprüfung von Maßnahmen zur Beschwerdestimulierung ermöglicht die Ableitung von Implikationen für das Beschwerdemanagement.

Die Arbeit wurde im Rahmen des 2009 Emerald/EFMD Outstanding Doctoral Research Competition mit dem “Highly Commended Award” ausgezeichnet.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia