• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Social Media and Interactive Communications: A Service Sector Reflective on the Challenges for Practice and Theory » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Social Media and Interactive Communications: A Service Sector Reflective on the Challenges for Practice and Theory

ISBN-13: 9781138658592 / Angielski / Twarda / 2016 / 134 str.

Mark Durkin;Aodheen McCartan;Mairead Brady
Social Media and Interactive Communications: A Service Sector Reflective on the Challenges for Practice and Theory Mark Durkin Aodheen McCartan Mairead Brady 9781138658592 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Social Media and Interactive Communications: A Service Sector Reflective on the Challenges for Practice and Theory

ISBN-13: 9781138658592 / Angielski / Twarda / 2016 / 134 str.

Mark Durkin;Aodheen McCartan;Mairead Brady
cena 701,49
(netto: 668,09 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!
inne wydania

The extent to which social media can potentially add value within various service contexts is not well understood. While at a general level it would seem that direct and immediate interactive communication with customers and stakeholders would be of benefit in terms of general communications, the integration of new media alongside more traditional marketing activities is not without difficulty. Many organisations appear seduced by what new technological communication channels are capable of but evidence suggests that those same organisations may have limited sensitivity to the appropriateness of employing social media to add value to the customers service experience. Launching social media initiatives appears low cost and fairly straightforward, technically, but managing the subsequent interactions and engagement appropriately, and indeed profitably, can often be beyond a firm s resources and competencies. In this book the challenges of effectively managing interactive communications through social media is described in various service contexts, (e.g. healthcare, travel, small businesses) and within prevailing, yet ever more crucial marketing concepts, such as customer relationship management (CRM) and customer complaining behaviour. This book was originally published as a special issue of the "Service Industries Journal." "

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Sales & Selling - General
Wydawca:
Taylor and Francis
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138658592
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
134
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Introduction: Enabling interactive communications through social media: Research from services contexts  1. Social media’s contribution to customer satisfaction with services  2. Extending customer relationship management into a social context  3. The value of social presence in mobile communications  4. Customer e-complaining behaviours using social media  5. Marketing technology for adoption by small business  6. Exploring interactive communication using social media



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia