• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Herding Cats: A Strategic Approach to Social Media Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Herding Cats: A Strategic Approach to Social Media Marketing

ISBN-13: 9781606498385 / Angielski / Miękka / 2014 / 116 str.

Andy Rohm; Michael Weiss; Andrew Rohm
Herding Cats: A Strategic Approach to Social Media Marketing Andy Rohm Michael Weiss Andrew Rohm 9781606498385 Business Expert Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Herding Cats: A Strategic Approach to Social Media Marketing

ISBN-13: 9781606498385 / Angielski / Miękka / 2014 / 116 str.

Andy Rohm; Michael Weiss; Andrew Rohm
cena 84,04
(netto: 80,04 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 84,04
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

This book is a concise, insightful, and actionable series of chapters that communicate strategic and timeless fundamentals to help organizations, companies, and brands develop and manage their social media marketing efforts.One of the top marketing challenges that marketing managers and executives face today is to better understand social media and its promise as a marketing platform. The social media ecosystem, including traditional platforms such as Facebook and Twitter and upstarts such as Instagram and Snapchat, have evolved significantly over the past 10 years; so much so that keeping pace with the latest social media platforms can seem like herding cats. Inside, the authors provide a timeless perspective on how to create, manage, and measure social media content to help you craft a more strategic approach to your social media efforts. They simplify the concept of branding and advertising (fueled by social media) so you can focus on fostering customer engagement; craft your organization's unique story; tell that story strategically via social media channels; organize, manage, monitor, and measure those efforts; identify key metrics and measure the performance through analytics; and understand the extent of change brought on by digital and social media related to how you engage your customers.

One of the top marketing challenges that marketing managersand executives face today is to better understand social mediaand its promise as a marketing platform. The social media ecosystem,including traditional platforms such as Facebook andTwitter and upstarts such as Instagram and Snapchat, haveevolved significantly over the past 10 years; so much so thatkeeping pace with the latest social media platforms can seemlike herding cats.Inside, the authors provide a timeless perspective on how tocreate, manage, and measure social media content to help youcraft a more strategic approach to your social media efforts.They simplify the concept of branding and advertising (fueledby social media) so you can focus on fostering customer engagement;craft your organizations unique story; tell that storystrategically via social media channels; organize, manage, monitor,and measure those efforts; identify key metrics and measurethe performance through analytics; and understand the extentof change brought on by digital and social media related to howyou engage your customers.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Wydawca:
Business Expert Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781606498385
Rok wydania:
2014
Ilość stron:
116
Waga:
0.17 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 0.64
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Rohm, Andy Los Angeles, CA; Associate Professor in the Market... więcej >
Weiss, Michael Michael Weiss is a columnist for Foreign Policy, T... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia