• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

A Strategic Nature: Public Relations and the Politics of American Environmentalism » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

A Strategic Nature: Public Relations and the Politics of American Environmentalism

ISBN-13: 9780190055349 / Angielski / Twarda / 310 str.

A Melissa Aronczyk (Associate Professor; Depart Maria I. Espinoza (PhD Candidate
A Strategic Nature: Public Relations and the Politics of American Environmentalism Melissa Aronczyk (Associate Professor, A Maria I. Espinoza (PhD Candidate, Depart  9780190055349 Oxford University Press Inc - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

A Strategic Nature: Public Relations and the Politics of American Environmentalism

ISBN-13: 9780190055349 / Angielski / Twarda / 310 str.

A Melissa Aronczyk (Associate Professor; Depart Maria I. Espinoza (PhD Candidate
cena 458,24
(netto: 436,42 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 359,45
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

A look at how public relations has dominated public understanding of the natural environment for over one hundred years. In A Strategic Nature, Melissa Aronczyk and Maria I. Espinoza examine public relations as a social and political force that shapes both our understanding of the environmental crises we now face and our responses to them. Drawing on in-depth interviews, ethnography, and archival research, Aronczyk and Espinoza document the evolution of PR techniques to control public perception of the environment since the beginning of the twentieth century. More than spin or misinformation, PR affects how institutions and individuals conceptualize environmental problems - from conservation to coal mining to carbon credits. Revealing the linkages of professional strategists, information politics, and environmental standards, A Strategic Nature shows how public relations restricts alternative paths to a sustainable climate future.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Social Science > Socjologia
Political Science > Public Policy - Environmental Policy
Science > Philosophy & Social Aspects
Wydawca:
Oxford University Press Inc
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780190055349
Dostępne języki:
Ilość stron:
310
Oprawa:
Twarda

Not every public relations scholar or practitioner will agree with the authors' depiction of public relations' often pernicious role in democratic and deliberative society. But this rich, wholly worthwhile, generative journey into a strategic history of "nature" and the constitutive role of communication in society's relationship to the environment serves as a crucial and essential text. It will help public relations and communication scholars, advanced undergraduate and graduate students, and professionally minded practitioners ask the right questions about the ethics and foundations of how we teach, research, and practice public relations and strategic communication.

Melissa Aronczyk is an associate professor at Rutgers University in the School of Communication & Information. She is the author of Branding the Nation: The Global Business of National Identity (Oxford 2013). Maria I. Espinoza is a PhD candidate in the Sociology department at Rutgers University.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia