• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

e-Marketing : Applications of Information Technology and the Internet within Marketing » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

e-Marketing : Applications of Information Technology and the Internet within Marketing

ISBN-13: 9780415677271 / Angielski / Twarda / 2011 / 256 str.

Cor Molenaar
e-Marketing : Applications of Information Technology and the Internet within Marketing Cor Molenaar 9780415677271 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

e-Marketing : Applications of Information Technology and the Internet within Marketing

ISBN-13: 9780415677271 / Angielski / Twarda / 2011 / 256 str.

Cor Molenaar
cena 853,61 zł
(netto: 812,96 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 805,98 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Without a doubt, new technologies, and notably the Internet, have had a profound and lasting impact on the marketing function. A paradigm shift has occurred which will forever change the way marketers and marketing managers work. This doesn't mean, however, that 'old' marketing tools are no longer relevant. In this brand new textbook, Cor Molenaar summarizes classic concepts and current developments to create a new, integrated marketing model, in which all components are part of a customer-oriented approach. Molenaar highlights the influence of the application of IT and the Internet within marketing and reveals how this can affect the form, focus and business model of an organization. Supplemented by practical examples throughout, e-Marketing is an essential read for all marketing and business administration students.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - Direct
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415677271
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
256
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

Introduction  Part 1: Developments of Marketing  Introduction: An Historical Outline  1. Marketing and Strategy  2. Marketing as Concept  3. Marketing as Activity  4. Marketing Instruments  5. Direct Marketing as a Form of Marketing  6. Marketing and Internet  Part 2: Impact of Information Technology on Marketing  Introduction: A Buyer's Prospective  7. The Development of Mechanization  8. The Development of Information Technology Within the Organization  9. Applications of Information Technology Within Marketing  Part 3: Impact of the Internet on Marketing  Introduction: From Support to Strategy  10. The Development of the Internet  11. The Breakthrough of the Internet  12. The Application of the Internet  Part 4: Internet Strategy  Introduction: The Customer in Power  13. Developing the Internet Strategy  14. Applications of the Internet  Part 5: Marketing Strategy in a Dynamic World  Introduction: Orientation of Businesses  15. Marketing Orientations as Competition Model  16. Application of the Marketing Orientations  17. Changes and Choices  18. New Developments in Marketing

Cor Molenaar is Professor of e-Marketing and Distance Selling at Rotterdam School of Management (Erasmus University, The Netherlands) and is the founder and director of eXQuo Consultancy

Molenaar, Cor Cor Molenaar, a leading authority on the use of in... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia