ISBN-13: 9788377350065 / Polski / Miękka / 2011 / 76 str.
Książka przeznaczona jest dla osób, które są zainteresowane pracą w telefonicznym centrum obsługi. Czytelnikami jej mogą być zarówno absolwenci szkół ponadgimnazjalnych i wyższych, jak i osoby bezrobotne lub zamierzające zmienić zawód. Książka może być wykorzystywana na kursach zawodowych, a także w szkołach ponadgimnazjalnych (jako materiały pomocnicze).Książka składa się z trzech rozdziałów:1. Na czym polega praca w call center.2. Jak znaleźć pracę w call center.3. Czego można się spodziewać po rozpoczęciu pracy.Z książki można dowiedzieć się:- co to jest call center i w jaki sposób funkcjonuje;- na czym polega praca konsultanta i telemarketera i jakie są zalety i wady pracy na stanowiskach konsultanta i telemarketera;- jakie predyspozycje powinien mieć kandydat do pracy na tych stanowiskach;- czego będzie wymagał pracodawca.