ISBN-13: 9788367215039 / Polski / broszurowa / 2022 / 184 str.
Poradnikuczy skutecznego zarządzania czasem, czyli tego, by zrobić jaknajwięcej w jak najkrótszym czasie. Skierowany jest do wszystkich, którzy chcą przeanalizować mechanizmy własnego działania i lepiej organizować swój czas.W książce znajdziesz praktyczne narzędzia pokazujące, jak dobrze wyznaczyć cel, opracować plan działania i zrealizować go w terminie. Poznasz sztukę ustalania priorytetów, czyli wybierania zadań do wykonania w krótkiej, średniej albo długiej perspektywie. Opanujeszzasadę OATS, czyli prostą i skuteczną procedurę planowania czasu, oraz poznasz wskazówki dotyczące jej zastosowania w praktyce. Umieszczone w poradniku ćwiczenia, quizy i przykłady pokażą ci na co niepotrzebnie tracisz czas i jak unikać tego w przyszłości.Poradnikodkrywa przed tobą sekret zachowania równowagi między czasem poświęconym obowiązkom zawodowym, odpoczynkowi czy rodzinie. Uczy efektywnegozarządzania czasemi umiejętnościorganizacji pracy, które są niezbędne, aby osiągnąć sukces. Autor zgromadził w książce wnioski płynące z kilkudziesięciu lat współpracy z wybitnymi osobowościami świata biznesu - ludźmi spełnionymi zawodowo i prywatnie. Dołącz do ich grona!
Poradnikuczy skutecznego zarządzania czasem, czyli tego, by zrobić jaknajwięcej w jak najkrótszym czasie. Skierowany jest do wszystkich, którzy chcą przeanalizować mechanizmy własnego działania i lepiej organizować swój czas.W książce znajdziesz praktyczne narzędzia pokazujące, jak dobrze wyznaczyć cel, opracować plan działania i zrealizować go w terminie. Poznasz sztukę ustalania priorytetów, czyli wybierania zadań do wykonania w krótkiej, średniej albo długiej perspektywie. Opanujeszzasadę OATS, czyli prostą i skuteczną procedurę planowania czasu, oraz poznasz wskazówki dotyczące jej zastosowania w praktyce. Umieszczone w poradniku ćwiczenia, quizy i przykłady pokażą ci na co niepotrzebnie tracisz czas i jak unikać tego w przyszłości.Poradnikodkrywa przed tobą sekret zachowania równowagi między czasem poświęconym obowiązkom zawodowym, odpoczynkowi czy rodzinie. Uczy efektywnegozarządzania czasemi umiejętnościorganizacji pracy, które są niezbędne, aby osiągnąć sukces. Autor zgromadził w książce wnioski płynące z kilkudziesięciu lat współpracy z wybitnymi osobowościami świata biznesu - ludźmi spełnionymi zawodowo i prywatnie. Dołącz do ich grona!