ISBN-13: 9788328901186 / Polski / broszurowa / 2021 / 104 str.
Kto więcej umie, nie zginie w tłumie! Czas, który dzieci spędzają w szkole, jest szczególny - ze zdobytej wiedzy i z nabytych umiejętności korzystają wszak potem przez całe życie. Nie wszystkim jednak opanowanie szkolnych treści przychodzi z taką samą łatwością. Każde dziecko ma określone możliwości poznawcze: własne tempo przyswajania wiedzy, inną dokładność spostrzegania, koncentrację uwagi, zdolność do zapamiętywania i odtwarzania wyuczonych treści czy logicznego myślenia. Systematyczne doskonalenie tych procesów ma na celu wyrównanie szans - aby każdy mógł sprostać wymaganiom edukacyjnym, nauczył się odpowiednio funkcjonować w grupie i uwierzył we własne możliwości. Nauka może być świetną zabawą! Podane w przystępnej formie i kolorowej oprawie zadania mogą być cenną pomocą w redukowaniu deficytów poznawczych i uzupełnianiu braków edukacyjnych, a dziecko może się uczyć niemal niepostrzeżenie, poprzez zabawę. Regularny trening i podejmowanie wysiłku intelektualnego w formie ciekawych ćwiczeń i zabaw edukacyjnych to także sposób na samodzielne sprawdzanie wiedzy i umiejętności. Sprawdź! Ten zeszyt ćwiczeń jest być może właśnie dla Ciebie! Zajęcia rewalidacyjne. Zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej, klasy 1 - 3. Część 1. Doskonalimy kaligrafię, syntezę i analizę wzrokowo-słuchową oraz uczymy się o emocjach, uczuciach i zachowaniach to zbiór zadań doskonalących poprawne i kształtne pisanie, syntezę i analizę wzrokowo-słuchową, właściwe łączenie liter i sylab w wyrazy oraz wyrazów w zdania, a także czytanie ze zrozumieniem. Zawarte tu ćwiczenia wdrażają do poprawnego budowania wypowiedzi, uczą, jak identyfikować emocje, jak je nazywać i w odpowiedni sposób wyrażać. Treść zadań jest dobrana tak, by była bliska uczniom klas 1 - 3 i utrwalała nawyk kulturalnego zachowania i szacunku dla innych. Zeszyt ćwiczeń może być pomocą podczas zajęć rewalidacyjnych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, a także służyć do samodzielnego sprawdzania wiedzy i umiejętności.
Kto więcej umie, nie zginie w tłumie! Czas, który dzieci spędzają w szkole, jest szczególny - ze zdobytej wiedzy i z nabytych umiejętności korzystają wszak potem przez całe życie. Nie wszystkim jednak opanowanie szkolnych treści przychodzi z taką samą łatwością. Każde dziecko ma określone możliwości poznawcze: własne tempo przyswajania wiedzy, inną dokładność spostrzegania, koncentrację uwagi, zdolność do zapamiętywania i odtwarzania wyuczonych treści czy logicznego myślenia. Systematyczne doskonalenie tych procesów ma na celu wyrównanie szans - aby każdy mógł sprostać wymaganiom edukacyjnym, nauczył się odpowiednio funkcjonować w grupie i uwierzył we własne możliwości. Nauka może być świetną zabawą! Podane w przystępnej formie i kolorowej oprawie zadania mogą być cenną pomocą w redukowaniu deficytów poznawczych i uzupełnianiu braków edukacyjnych, a dziecko może się uczyć niemal niepostrzeżenie, poprzez zabawę. Regularny trening i podejmowanie wysiłku intelektualnego w formie ciekawych ćwiczeń i zabaw edukacyjnych to także sposób na samodzielne sprawdzanie wiedzy i umiejętności. Sprawdź! Ten zeszyt ćwiczeń jest być może właśnie dla Ciebie! Zajęcia rewalidacyjne. Zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej, klasy 1 - 3. Część 1. Doskonalimy kaligrafię, syntezę i analizę wzrokowo-słuchową oraz uczymy się o emocjach, uczuciach i zachowaniach to zbiór zadań doskonalących poprawne i kształtne pisanie, syntezę i analizę wzrokowo-słuchową, właściwe łączenie liter i sylab w wyrazy oraz wyrazów w zdania, a także czytanie ze zrozumieniem. Zawarte tu ćwiczenia wdrażają do poprawnego budowania wypowiedzi, uczą, jak identyfikować emocje, jak je nazywać i w odpowiedni sposób wyrażać. Treść zadań jest dobrana tak, by była bliska uczniom klas 1 - 3 i utrwalała nawyk kulturalnego zachowania i szacunku dla innych. Zeszyt ćwiczeń może być pomocą podczas zajęć rewalidacyjnych dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i zajęć korekcyjno-kompensacyjnych, a także służyć do samodzielnego sprawdzania wiedzy i umiejętności.