• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Writing Voices: Creating Communities of Writers » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Writing Voices: Creating Communities of Writers

ISBN-13: 9780415579810 / Angielski / Miękka / 2011 / 228 str.

Teresa Cremin
Writing Voices: Creating Communities of Writers Cremin, Teresa 9780415579810  - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Writing Voices: Creating Communities of Writers

ISBN-13: 9780415579810 / Angielski / Miękka / 2011 / 228 str.

Teresa Cremin
cena 238,96 zł
(netto: 227,58 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

The perspectives of children, teachers and professional writers are often absent in the pedagogy of writing. Highly Commended for the UKLA Academic Book Award 2013, Writing Voices: Creating Communities of Writers responds to such silent voices and offers a text which not only stretches across primary and secondary practice, but also gives expression to these voices, making a new and significant contribution to understanding what it means to be a writer. Drawing upon recent research projects undertaken by the authors and others in the international research community, this fascinating text considers the nature of composing and the experience of being a writer. In the process it:

  • explores the role of talk, creativity, autonomy, metacognition, writing as design and the shaping influence of literature and other texts;
  • examines young people's composing processes and attitudes to writing;
  • considers teachers' identities as writers and what can be learnt when teachers engage reflectively in writing;
  • shares a range of professional writers' practices, processes and perspectives;
  • gives prominence to examples of writing from children, teachers, student teachers and professional writers alongside their reflective commentaries.
This thought-provoking text offers theoretical insights and practical directions for developing the teaching and learning of writing. It is an invaluable read for all teachers and trainees, as well as teacher educators, researchers and anyone with an interest in the pedagogy of writing.

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Study Aids > Study & Test-Taking Skills
Education > Teaching - General
Education > Schools - Levels - Elementary
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415579810
Rok wydania:
2011
Ilość stron:
228
Waga:
0.34 kg
Wymiary:
22.86 x 15.75 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

"It’s fantastic from my point of view as both an oral storyteller and a writer that the book gives attention throughout to what people at all levels say about writing. It listens to their voices." - Mary Medlicott, Early Learning website

List of illustrations  Acknowledgments  Introduction: Multiple voices  1. Laying the foundations for teaching writing Part1: Children as writers  2. The role of talk  3. The role of texts  4. Writing as design  5. Agency, autonomy and choice  6. The role of metacognition Part 2: Teachers as Writers  7. Writing teachers: teachers who write and writers who teach  8. Teachers’ insights from inside the process  Part 3: Professional Writers  9. Professional writers: working in schools  10. Professional writers: working in the workplace  Conclusion: Synthesising voices  References  Index



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia