• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

World Media Ethics: Cases and Commentary » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

World Media Ethics: Cases and Commentary

ISBN-13: 9781118989999 / Angielski / Twarda / 2017 / 264 str.

Robert S. Fortner; P. Mark Fackler
World Media Ethics: Cases and Commentary Fortner, Robert S.; Fackler, P. Mark 9781118989999 John Wiley & Sons - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

World Media Ethics: Cases and Commentary

ISBN-13: 9781118989999 / Angielski / Twarda / 2017 / 264 str.

Robert S. Fortner; P. Mark Fackler
cena 479,43
(netto: 456,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 477,46
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

  • Emphasizing the intertwined concepts of freedom of the press and social responsibility, this is the first book to cover media ethics from a truly global perspective. Case studies on hot topics and issues of enduring importance in media studies are introduced and thoroughly analyzed, with particular focus on ones involving social media and public protest
  • Written by two global media ethics experts with extensive teaching experience, this work covers the whole spectrum of media, from news, film, and television, to advertising, PR, and digital media
  • End-of-chapter exercises, discussion questions, and commentary boxes from a global group of scholars reinforce student learning, engage readers, and offer diverse perspectives

  • Emphasizing the intertwined concepts of freedom of the press and social responsibility, this is the first book to cover media ethics from a truly global perspective.

Kategorie:
Inne
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Reklama i promocja
Philosophy > Ethics & Moral Philosophy
Wydawca:
John Wiley & Sons
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781118989999
Rok wydania:
2017
Ilość stron:
264
Waga:
0.54 kg
Wymiary:
24.89 x 18.8 x 1.78
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Glosariusz/słownik

Preface vii

1 Introduction: Contexts for Ethical Decision–Making 1

2 Philosophical Perspectives on Ethical Decision–Making: The Individualist Traditions 19

3 Philosophical Perspectives on Ethical Decision–Making: The Collectivist Traditions 35

4 Ethics and Political Economy 54

5 Boundaries on Civil Discourse 75

6 Advertising, Public Relations, and Materialism 90

7 Global Entertainment 108

8 Media and the Political Process 121

9 The Rule of Law 138

10 Treasuring Persons, Protecting Institutions: The Protection of Minority Voices 149

11 Religion and Social Responsibility 169

12 War, Violence, and Media 179

13 Truth, Conflict, Chronic Problems, and Media Attention 190

14 Conclusion 205

Glossary 213

References 215

Index 243

Robert S. Fortner is Professor of Communication and Media at Palm Beach Atlantic University. He has published widely on international communication, global public diplomacy, the history of international media, media ethics, and media theory. Most recently, he is the co–editor of The Handbook of Media and Mass Communication Theory (2 volume set, Wiley–Blackwell, 2014) and The Handbook of Global Communication and Media Ethics (2 volume set, Wiley–Blackwell, 2011). He has extensive experience teaching, lecturing, and interacting with media practitioners in various countries around the world, from Moscow to Nairobi, and Abidjan to Ulan Bator.

P. Mark Fackler is Professor of Communication at Calvin College in the, USA, and has written extensively on communication and journalism ethics. He is the co–author of Media Ethics: Cases and Moral Reasoning (10th edition, 2016), Ethics for Public Communication (2011), and Ethics and Evil in the Public Sphere (2010). He is the co–editor of The Handbook of Media and Mass Communication Theory (2 volume set, Wiley–Blackwell, 2014) and The Handbook of Global Communication and Media Ethics (2 volume set, Wiley–Blackwell, 2011). He teaches communications ethics regularly in Kenya, Uganda, and Ethiopia, and publishes with African scholars on media ethics in that region 
 

DidYou Know? This book is available as a Wiley E–Text. The Wiley E–Text is a complete digital version of the text that makes time spent studying more efficient. Course materials can be accessed on a desktop, laptop, or mobile device so that learning can take place anytime, anywhere. A more affordable alternative to traditional print, the Wiley E–Text creates a flexible user experience: Access on–the–go Search across content Highlight and take notes Save money! The Wiley E–Text can be purchased in the following ways: Check with your bookstore for available e–textbook options Wiley E–Text: Powered by VitalSource ® ISBN 978–1–118–99002–5 Directly from: www.wiley.com/wiley–blackwell

Fortner, Robert S. ROBERT S. FORTNER is Professor of Communication Ar... więcej >
Fackler, P. Mark Fackler is Associate Professor and Chair of the De... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia