• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Working with and Against Shared Curricula: Perspectives from College Writing Teachers and Administrators » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Working with and Against Shared Curricula: Perspectives from College Writing Teachers and Administrators

ISBN-13: 9781433188411 / Angielski / Twarda / 2021 / 136 str.

Connie Theado; Samantha Necamp
Working with and Against Shared Curricula: Perspectives from College Writing Teachers and Administrators Connie Theado Samantha Necamp 9781433188411 Peter Lang Inc., International Academic Publi - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Working with and Against Shared Curricula: Perspectives from College Writing Teachers and Administrators

ISBN-13: 9781433188411 / Angielski / Twarda / 2021 / 136 str.

Connie Theado; Samantha Necamp
cena 454,03 zł
(netto: 432,41 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 450,52 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Working with and against Shared Curricula: Perspectives from College Writing Teachers and Administrators explores the complexities surrounding the expanding use of shared curricula

Kategorie:
Nauka, Pedagogika i oświata
Kategorie BISAC:
Education > Curricula
Wydawca:
Peter Lang Inc., International Academic Publi
Seria wydawnicza:
Studies in Composition and Rhetoric
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781433188411
Rok wydania:
2021
Numer serii:
000615695
Ilość stron:
136
Waga:
2.93 kg
Wymiary:
22.5 x 15.01 x 0.97
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"The exigency and urgency of Working with and against Shared Curricula is clear as writing teachers and WPAs continue to negotiate neoliberal structures of modern higher education and increasing demand for online and dual-credit education programs. Connie Kendall Theado, Samantha NeCamp, and their contributors present a complex picture of the affordances, limitations, and challenges posed by shared curricula as a conceptual model and practice, including the risks to instructors, students, and their experiences as writers." -Morris Young, The University of Wisconsin, Madison, USA

Acknowledgments - Samantha NeCamp and Connie Kendall Theado: Working with and against Shared Curricula: An Introduction - Jacqueline Amorim and Christine Martorana: Online Teaching, Linguistic Diversity, and a Standard of Care: Developing a Shared Curriculum at a Hispanic- Serving Institution - Catrina Mitchum and Rochelle Rodrigo: Administrative Policies and Pre- Designed Courses (PDCs): Negotiating Instructor and Student Agency - Megan Pindling, Emily Price, and Amy J. Wan: Three: Impossibilities of Scalability: Autonomy, Adjunctification, and Apprenticeship in the Age of the Austerity Crisis - Jonna Gilfus, Sean M. Conrey, and Melanie Nappa- Carroll: Rigorous Adaptability in the Concurrent Enrollment Writing Classroom - Hannah Thompson: From Skeptic to Believer to Advocate: How I Came to Understand the Benefits of Shared Curricula Writing Programs - Heather Johnson- Taylor: Humanizing Competency- Based Education in the Writing Classroom - Laurie B. Bauer, Ruth Benander, and Brenda Refaei: ePortfolios: A Constructive Loophole in the Shared Curricula Model - Lisa R. Arnold: Afterword: Toward Dynamic, Inclusive, and Equitable Shared Curricula 125 - Index.

Connie Kendall Theado is Associate Professor in the School of Education at the University of Cincinnati. She received her Ph.D. in English from Miami University (Ohio). Her scholarship appears in JAC, Language and Literacy, Classroom Discourse, Open Words, and several edited collections.

Samantha NeCamp is Assistant Professor of English at the University of Cincinnati. She is the author of two monographs: Adult Literacy and American Identity and Literacy in the Mountains. She received her Ph.D. in Rhetoric and Composition from the University of Louisville.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia