• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Working Knowledge: Work-Based Learning and Education Reform » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Working Knowledge: Work-Based Learning and Education Reform

ISBN-13: 9780415945653 / Angielski / Twarda / 2003 / 256 str.

Thomas R. Bailey
Working Knowledge: Work-Based Learning and Education Reform Bailey, Thomas R. 9780415945653 Routledge/Falmer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Working Knowledge: Work-Based Learning and Education Reform

ISBN-13: 9780415945653 / Angielski / Twarda / 2003 / 256 str.

Thomas R. Bailey
cena 707,28 zł
(netto: 673,60 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 654,86 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book describes and analyzes the current state of work-based learning in the US. It begins with a review of the history of work-based learning and its place in policy-making around school reform, which establishes the theoretical and empirical basis for the rest of the book. Based on over five years of research on work-based learning in high school and community college programs across the country, it explores the potential for using work-based learning as part of a broad education reform strategy. The authors emphasize the importance of situated learning in understanding work-based learning and in creating engaging and educational experiences for youth.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Training
Business & Economics > Zarządzenie zasobami ludzkimi
Education > Educational Policy & Reform
Wydawca:
Routledge/Falmer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780415945653
Rok wydania:
2003
Ilość stron:
256
Waga:
0.56 kg
Wymiary:
22.86 x 16.15 x 2.29
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

"The authors, all respected figures in the school-to-work field, bring a committed but critical perspective to their search for a workable educational reform that can straddle America's ever-waning investment in traditional vocational education and the realization that not all high school students are bound for four-year institutions...Working Knowledge is a sophisticated and balanced treatment of the preparation of youth for the workplace. It deserves and will undoubtedly receive a wide readership." -- Teachers College Record

1. Work-Based Learning and Education Reform 2. The Questions and the Approach 3. Student Participation in Work-Based Learning 4. Employer Involvement in Work-Based Learning 5. Work-Based Learning and Academic Skills 6. Learning Skills and Careers Through Work-Based Learning 7. Work-Based Learning and Youth Development 8. New Modes of Thought 9. Pedagogical Strategies for Work-Based Learning 10. Pedagogy in the Classroom to Support Work-Based Learning 11. Conclusions References Appendix Guidelines for Conducting Ethnography in Research on Work-Based Learning

Thomas R. Bailey is the George and Abby O'Neill Professor of Economics and Education, Department of International and Transcultural Studies, and the Director, Institute on Education and the Economy, and Community College Research Center, at Teachers College, Columbia University.
Katherine L. Hughes is the Assistant Director for Work and Education Reform Research, Institute on Education and the Economy, Teachers College, Columbia University.
David Thornton Moore is Associate Professor, Gallatin School of Individualized Study, New York University.

Bailey, Thomas R. Thomas Bailey is the George and Abby O'Neill Profe... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia