• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Work, Consumption and Capitalism » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2952079]
• Literatura piękna
 [1850969]

  więcej...
• Turystyka
 [71058]
• Informatyka
 [151066]
• Komiksy
 [35579]
• Encyklopedie
 [23181]
• Dziecięca
 [620496]
• Hobby
 [139036]
• AudioBooki
 [1646]
• Literatura faktu
 [228729]
• Muzyka CD
 [379]
• Słowniki
 [2932]
• Inne
 [445708]
• Kalendarze
 [1409]
• Podręczniki
 [164793]
• Poradniki
 [480107]
• Religia
 [510956]
• Czasopisma
 [511]
• Sport
 [61267]
• Sztuka
 [243299]
• CD, DVD, Video
 [3411]
• Technologie
 [219640]
• Zdrowie
 [100984]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2281]
• Puzzle, gry
 [3363]
• Literatura w języku ukraińskim
 [258]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8020]
Kategorie szczegółowe BISAC

Work, Consumption and Capitalism

ISBN-13: 9781137342775 / Angielski / Miękka / 2015 / 272 str.

Lynne Pettinger
Work, Consumption and Capitalism Lynne Pettinger 9781137342775 Palgrave MacMillan - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Work, Consumption and Capitalism

ISBN-13: 9781137342775 / Angielski / Miękka / 2015 / 272 str.

Lynne Pettinger
cena 194,26
(netto: 185,01 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 193,06
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

In what ways is work affected by the existence of a consumer, capitalist culture? This book brings together the study of work, markets and consumption.

Kategorie:
Nauka, Socjologia i społeczeństwo
Kategorie BISAC:
Social Science > Socjologia
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Workplace Culture
Wydawca:
Palgrave MacMillan
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781137342775
Rok wydania:
2015
Wydanie:
2016
Ilość stron:
272
Waga:
0.29 kg
Wymiary:
21.34 x 13.72 x 1.27
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

“The book introduces core theories of capitalism, work, bodies, emotions and markets, with key examples including the fashion industry and other ‘aesthetic’ economies. The book has a profound concern with the ethics of work and consumption, challenging ideas of what a good job or good work may be. Well written, with accessible examples and easy to follow discussions of complex ideas, Work, Consumption and Capitalism will be of interest to a range of social science scholars and students.” (Dave O’Brien, New Books network, newbooksnetwork.com, May, 2016)

1. Introduction  2. Global Capitalism  3. Consumption  4. Work  5. Doing Work  6. Emotion  7. Aesthetics  8. Ethics  9. Taking Seriously the Production of Consumption.

Lynne Pettinger is an Associate Professor in Sociology at the University of Warwick, UK. Her research explores how market cultures are generated, and how ethics, aesthetics and emotions are worked on in global consumer capitalism. She has developed these themes in projects on sales work, sex work and music work, and is currently studying green collar work, and HE's role in the production of 'employable' workers for the global culture industries.

Sonic branding, guerrilla marketing, celebrity endorsements, customer service excellence and multi-channel advertising are just some of the popular sales techniques that currently promote consumerism in contemporary capitalism. Considerable energy is devoted to encouraging consumers to desire new fashions, to celebrate 'good design', to have feelings for brands and to immerse themselves in sensory experiences, without worrying about the ethics of their practices.

Work, Consumption and Capitalism looks at how consumption is produced by focusing on the multiple kinds of work that make consumption possible, from advertising creatives to fashion designers, from self-service checkouts to the hippest barista in the coolest coffee shop. The text encourages students to consider the place of consumerism in global capitalism to develop their own answers to the question: How is consumption made possible?

This wide-ranging study of the relations between work, consumption and capitalism draws on interdisciplinary research in cultural and economic sociology, history, marketing studies and cultural studies. With research tasks and discussion questions at the end of each chapter and case studies throughout, it stands as an accessible introduction for students of Sociology, Business and Management, Media and Communication, Cultural Policy and Cultural Studies.
 
Listen to a podcast about the book.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia